آمار کشته‌های تصادف در مازندران به 28 نفر رسید
مديرکل پزشکي قانوني مازندران:

آمار کشته‌های تصادف در مازندران به 28 نفر رسید

<p>&nbsp;<span style='font-family: Tahoma; text-align: justify;'>مدیرکل پزشکی قانونی مازندران آمار کشته&lrm;های ناشی از تصادف در مازندران را 28 نفر اعلام کرد.</span></p>

مازند اصناف :   به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی؛ علی عباسی با اعلام کاهش سه درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات رانندگی اظهار داشت: براساس اطلاعات رسیده از مراکز پزشکی قانونی مازندران جمع کشته‌های تصادفات نوروزی امسال در سیزده روز اول تعطیلات در استان 28 نفر رسید.


وی تصریح کرد: از بین کشته شدگان 17 نفر و بقیه زن هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران آمار جمع‌آوری شده از کشته‌های تصادفات نوروزی مربوط به محدوده زمانی 25 اسفند 92 تا هشت فروردین امسال است.

عباسی با تأکید بر اینکه آمار ذکر شده از تلفات،آمار اولیه این استان است که به صورت فوری از 15 مرکز این اداره کل جمع‌آوری شد، خاطر نشان کرد: امکان اضافه شدن تلفات از بین مصدومان حوادث رانندگی نوروزی که در بیمارستان‌ها بستری هستند نیز وجود دارد و آمار قطعی تلفات ناشی از تصادف در هفته دوم اردیبهشت اعلام می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه از این تعداد 12 نفر سرنشین، هشت نفر عابر، پنج نفر موتورسوار و سه نفر راننده هستند،اظهار داشت: بیشترین فوتی در 27 اسفند پنج مورد بود و شهرستان‌های آمل با هفت مورد، ساری با چهار مورد، بابل، چالوس،عباس‌آباد و نور هر کدام با سه مورد،نوشهر با دو مورد بیشترین و نکا،گلوگاه،تنکابن هر کدام با یک مورد کمترین مورد فوتی در آن ثبت شده است.

عباسی درباره علت فوت سه جوان بابلی که در روزه‌های گذشته اتفاق افتاد،گفت: با بررسی‎‌های انجام شده مشخص شد که این سه جوان بر اثر گاز گرفتی فوت کردند.

صبح امروز نیز پنج نفر در محور هراز در اثر سانحه تصادف فوت شدند.

 

ارسال دیدگاه