دستگیری محتکر 8 میلیاردی لوازم و قطعات یدکی خودرو در ساری
رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران خبر داد

دستگیری محتکر 8 میلیاردی لوازم و قطعات یدکی خودرو در ساری

<p><span style="font-size: larger;">رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از دستگیری محتکر 8 میلیارد ریالی لوازم و قطعات یدکی خودرو در ساری خبر داد و گفت: </span><span style="font-size: larger;">متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و واحد صنفی وی پلمب شد.</span><span style="font-size: larger;"><br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران طی گفت‌وگویی از دستگیری محتکر 8 میلیارد ریالی لوازم و قطعات یدکی خودرو در ساری خبر داد .

وی در تشریح این خبر، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لوازم و قطعات یدکی خودرو توسط فردی در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و همکاری کارشناسان اداره صمت از واحد صنفی وی بازدید کردند.

 محمدپور، از کشف مقادیر قابل توجهی لوازم و قطعات یدکی خودرو به ارزشی بالغ بر 8 میلیارد ریال در بازرسی از واحد صنفی متهم خبر داد و خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و واحد صنفی وی پلمب شد.

وی هدف از احتکار و قاچاق کالا را ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیازمندی های عمومی جامعه برشمرد و در خاتمه از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه