هر چه بِگَندد نمکش می‌زنند؛ وای به روزی که بِگَندد نمک!/شورای ساری در یک قدمی انحلال
ساري؛ شهر بي‌شهردار و شورا !

هر چه بِگَندد نمکش می‌زنند؛ وای به روزی که بِگَندد نمک!/شورای ساری در یک قدمی انحلال

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">در حالی دل مردم شهر به نظارت شورا جهت عدم انجام تخلف در شهرداری، خوش بود که حالا در پی تخلفات متعدد 6 نفر از اعضای 9 نفره شورا، در یک قدمی انحلال قرار دارد...<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ یادداشت مجتبی قربانی- از شب گذشته تا امروز برخی از شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های تلگرامی خبر از بازداشت یکی دیگر از اعضای شورای شهر ساری داده‌اند که تاکنون شورای شهر ساری نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده است.

البته علیرغم دست به دست شدن این خبر در شبکه‌های اجتماعی و با وجود اینکه هیچ یک از رسانه‌های رسمی استان اقدام به درج خبری در این باره نکرده است؛ اما هنوز مسئول و یا منبع رسمی نیز اقدام به اظهارنظری در این باره نکرده است.

اسفندیار عشوری رئیس شورای شهر ساری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در پاسخ به صحت و سقم بازداشت یکی دیگر از اعضای شورای شهر گفت: مرجع پاسخگویی به این سوال بنده نیستم، باید از دستگاه قضا بپرسید.

وی در پاسخ به اینکه بازداشت شهردار ساری وارد دومین ماه خود شده است و وضعیت تعیین تکلیف وی چه زمانی مشخص خواهد شد؛ بیان کرد: این سوال را باید از دادسرا بپرسید.

رئیس شورای شهر ساری در پاسخ به این سوال که در صورت صحت این خبر، امکان انحلال شورای شهر وجود دارد یا خیر؛ عنوان کرد: وقتی من از صحت و سقم این خبر مطلع نیستم، نمی‌توانم اظهار نظری کنم!

در حالیکه پیش از این و طی ماه‌های گذشته، از اعضای 9 نفره شورای شهر 5 نفر از اعضای آن به نام‌های فرامرز نقیبی، سعید نجاریان، قاسم قاسمی، اکبر ذلیکانی و سید مسعود مدینه بازداشت شدند و شورا تا مرز انحلال پیش رفت و به سختی با پیوستن دو نفر از جمع 6 عضو علی‌البدل کرسی‌های خالی‌اش را پر کرد؛ اما بنظر می‌رسد در صورت صحت این خبر، شورا در آستانه انحلال قرار دارد و ساری شهر بی شهردار حالا بی شورا هم می‌شود!

در حالی که همگان منتظر انتخاب شهردار جدید ساری از سوی شورا بودند، اما خود شورا حالا با بازداشت نفر ششم، در ورطه انحلال قرار دارد؛ شورایی که دل مردم شهر به نظارت‌شان جهت عدم انجام تخلف در شهرداری، خوش بود؛ خود در پی تخلفات متعدد 6 نفر از اعضای 9 نفره، حالا در یک قدمی انحلال قرار دارد و باید در وصف این شورا گفت: «هر که بِگَندد نمکش می‌زنیم؛ وای به روزی که بِگَندد نمک!»

متاسفانه سریال تخلفات در ساختمان شورا و شهرداری تنها محدود به مرکز استان نیست و در سایر شهرهای استان نیز پرونده‌های قضایی در این خصوص در جریان است.

حال ساری به مرکز تخلفات گسترده اعضای اصلی حلقه مرکزی مدیریت شهری در استان مبدل شده است؛ آن‌هم بیخ گوش تمامی مدیران و دستگاه‌های نظارتی!

ارتکاب تخلف در مجموعه برخی شهرداری‌ها و شوراهای شهر موضوعی است که مدت‌ها است به سوژه داغ این ماه‌های استان مبدل شده است؛ البته در برخی دستگیری‌ها نیز علاوه بر شهردار برخی اعضای شورا نیز دستگیر شده‌اند، همانند آنچه که در ساری و سلمان‌شهر اتفاق افتاده است; البته باید دستگیری شهردار سورک و بابلسر را هم به این ماجراها اضافه کنیم....

در حالی مردم از شوراها توقع دست گیری داشتند که حالا خیلی از آن‌ها توسط دستگاه قضا، دستگیر شده‌اند.

خوشبختانه سربازان گمنان امام زمان (عج) مبارزه بی امانی و بی سابقه‌ای را با فساد مالی در ادارات استان در پیش گرفته است و بنظر می‌رسد در این مسیر هیچ مماشات و تعارفی با هیچ کسی ندارد.


انتهای پیام/



ارسال دیدگاه