افزایش قیمت سیمان , سیب زمینی و مرغ در بازار و علل آن / فروش سیمان به نرخ 8000 تومان غیر قانونی است
گزارش ميداني مازند اصناف از بازار ساري

افزایش قیمت سیمان , سیب زمینی و مرغ در بازار و علل آن / فروش سیمان به نرخ 8000 تومان غیر قانونی است

<p><span style='font-family: Tahoma;'>&nbsp;مازند اصناف از گران شدن قیمت سیمان , مرغ و سیب زمینی در بازار ساری گزارش می دهد.</span></p>

 اختصاصی مازند اصناف / حسن قربان زاده - گزارش میدانی خبرنگار ما از بازار ساری حاکی از گران شدن قیمت سیمان , مرغ و سیب زمینی در بازار است.

به گزارش مازند اصناف نرخ سیمان در بازار 8000 تومان , مرغ 7000 تومان و سیب زمینی 3500 تومان قیمت گذاری شده است و این در حالی است که قیمت سیمان پیش از این 6500 نومان و مرغ 6700 تومان و سیب زمینی تا مرز 2500 تومان بوده است.

گفتنی است  در خصوص افزایش 1500 تومانی سیمان پیگیری های مازند اصناف از تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت معدن و تجارت استان حاکی از این خبر است که علیرغم اعلام افزایش 20 % انجمن تولید کنندگان صنفی کشور مبنی بر نرخ سیمان در سال 93 این امر به تایید سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران ترسیده و فروش سیمان به قیمت 8000 تومان غیرقانونی است.

شایان ذکر است افزایش قیمت مرغ نیز بعلت افزایش میزان تقاضای مسافران نوروزی و بر هم خوردن تعادل عرضه و تقاضا در بازار است.

لازم به دکر است در مورد افزایش قیمت سیب زمینی امیر حسین فخرآوران رئیس اتحادیه میوه و تره بار ساری به خبرنگار ما پاسخ داد: بارندگی های اخیر و جاری شدن سیلاب ها و هم چنین افزایش صادرات سیب زمینی به کشور عراق بعلت قیمت مناسب ان در عراق از علل کم شدن سیب زمینی در بازار و طبیعتا گرانی سیب زمینی در بازار این روز های استان است.


ارسال دیدگاه