ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای چالوس - کرج و رشت - قزوین
رئيس مرکز کنترل ترافيک راهور ناجا خبر داد

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای چالوس - کرج و رشت - قزوین

<p><span style='font-family: Tahoma; text-align: justify;'>رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک نیمه&zwnj;سنگین در محورهای چالوس - کرج و رشت - قزوین خبر داد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف سرهنگ حمیدی در گفت و گو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در جاده های کشور گفت: برابر آخرین اخبار دریافتی محور هراز محدوه های جنگل آمل، نارنجستان، تونل شماره 1، سه راهی بلده، پنجاب و از آب اسک تا سه راهی لاسم ترافیک نیمه سنگین است.


وی افزود: همچنین در محور چالوس - کرج از میدان امیرکبیر تا تونل شماره 5، از خروجی آزادراه تا مرزن آباد و از سیاه بیشه تا پل زنگوله ترافیک سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محور رشت - قزوین محدوده های منجیل و لوشان، گفت: آزادراه قم به تهران،  باند شمالی آزادراه تهران - کرج از پل کلاک تا پل فردیس و باند شمالی آزادراه کرج - قزوین از پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری دارای بار ترافیکی نیمه سنگی است.

حمیدی تأکید کرد: همچنین در محور فیروزکوه از شیرگاه تا زیرآب و محورهای کاشان - اصفهان و اصفهان - شیراز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.

 

ارسال دیدگاه