نظارت ویژه بر نانوایی های شهرستان ساری در ساعات اولیه صبح
هادي نژاد خبر داد:

نظارت ویژه بر نانوایی های شهرستان ساری در ساعات اولیه صبح

<p><span style='font-family: Tahoma;'><span lang='AR-SA' style='line-height: 115%;'>اسماعیل هادی نژاد کیاسری از برگزاری طرح نظارت ویژه بر عاملین توزیع آرد و خبازی های سطح شهرستان ساری در ساعات اولیه صبح خبر داد .</span></span></p>

اختصاصی مازند اصناف / اویس فلاح - به گزارش خبرنگار ما از روابط عمومی اداره صنعت معدن و تجارت مرکز استان ، اسماعیل هادی نژاد کیاسری از برگزاری طرح نظارت ویژه بر عاملین توزیع آرد و خبازی های سطح شهرستان ساری در ساعات اولیه صبح خبر داد .

 

وی از نان به عنوان یکی از محصولات استراتژیک و بسیار حساس در سبد خانوار که نقش مهمی را در اقتصاد خانوار و به تبع آن در جامعه ایفا میکند نام برد و افزود: در طرح هدفمندی یارانه ها سعی گردید که با متعادل شدن قیمت نان، کیفیت و بهره وری این محصول افزایش یابد ولیکن متاسفانه همچنان شاهد بروز تخلفاتی در تولید و عرضه این محصول می باشیم. از این رو بازرسی و نظارت اداره صنعت،معدن و تجارت با جدیت و قاطعانه با متخلفین این حوزه برخورد قانونی لازم را خواهد داشت .

رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان ساری تصریح کرد: بازرسان این اداره از ساعت 6 صبح با مراجعه به نانوایی ها و همچنین عاملین توزیع آرد، علاوه بر بررسی کیفیت و کمیت نان، میزان آرد دریافتی و سهمیه های آنها را کنترل و درصورت مشاهده تخلف تشکیل پرونده و به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

هادی نژاد کیاسری تعداد پرونده های تخلف هشت ماهه اول سالجاری در حوزه آرد و نان را 176مورد برشمرد و افزود : پرونده های  متشکله به اتهام کم فروشی نان و عرضه خارج از شبکه آرد، جمعا به ارزش  535 میلیون ریال جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

وی با اشاره به اینکه شهروندان گرامی و ناظران افتخاری بعنوان بازوان و چشمان این اداره در شناسایی تخلف می باشند, درخواست نمود : در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با تلفن124 اعلام نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

 


ارسال دیدگاه