تبلیغ کالای مصرفی خارجی در سال جهاد برای اقتصاد و فرهنگ

تبلیغ کالای مصرفی خارجی در سال جهاد برای اقتصاد و فرهنگ

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma; font-size: 12px;'>تقویت اقتصاد داخلی و صنایع ملی جز از طریق مصرف کالاهای داخلی امکان پذیر نیست و در چنین شرایطی که کشور نیازمند خلق یک حماسه اقتصادی است تبلیغ کالاهای مصرفی خارجی در بخش آگهی و نیازمندی&zwnj;های یک رسانه همگانی توجیه پذیر نیست.</span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از فارس، مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‌جاری و همچنین اولین سخنرانی خود در صحن مطهر رضوی بر ضرورت توجه به اقتصاد به عنوان یکی از ابزارهای اصلی کسب قدرت برای میهن عزیزمان تاکید داشتند.


بدیهی است که تقویت اقتصاد داخلی و صنایع ملی جز از طریق مصرف کالاهای دخلی امکان پذیر نمی‌باشد.

در چنین شرایطی تبلیغ یک محصول مصرفی خارجی که توان تولید آن نیز به راحتی در داخل کشور ممکن است، در بخش آگهی و نیازمندی‌های یک رسانه همگانی توجیه پذیر نیست.

مقام معظم رهبری بارها بر این نکته تاکید کردند که فرهنگ مقدمه ساز بحث انقلاب اقتصادی است و در این میان رسانه‌ها با هدایت افکار جمعی وظیفه‌ای مهم بر عهده دارند که بیش از این شایان توجه است.

شایان ذکر است، این تبلیغ ( تیغ 2 لبه دور کو )  از آغاز عید نوروز و در میان پربیننده‌ترین برنامه‌های رسانه ملی گنجانده شده و تاکنون نیز به صورت مرتب پخش شده است.

 

ارسال دیدگاه