بزرگترین مشکل ما تخلف تداخل صنفی از سوی اتحادیه خرازان و پوشاک است
رئيس سابق اتحاديه کيف و کفش ساري:

بزرگترین مشکل ما تخلف تداخل صنفی از سوی اتحادیه خرازان و پوشاک است

<p><span style='font-family: Tahoma;'>وفایی نژاد از روسای اتاق اصناف, تعزیرات و اداره صنعت معدن؛ تجارت تقاضای رسیدگی به بزرگترین مشکل این اتحادیه در حوزه تداخل صنفی کرد.<br /> </span></p>

اختصاصی مازند اصناف - حسن قربان زاده - به گزارش خبرنگار ما محمد وفایی نژاد رئیس سابق اتحادیه کفش فروشان ساری بزرگترین مشکل این اتحادیه را تداخل صنفی با اتحادیه خرازان و پوشاک عنوان کرد.

این عضو هیات مدیره اتحادیه کفش فروشان تصریح کرد: این اتحادیه با بیش از 300 واحد صنفی در ساری مشغول به فعالیت است که عمده مشکل متصدیان صنفی , فروش غیر مجاز کیف و کفش از سوی واحد های صنفی اتحادیه خرازان و پوشاک است.

وفایی نژاد در ادامه گفت: علی رغم مکاتبات و پیگیری های ما متاسفانه نه اتاق اصناف ساری و نه تعزیرات و نه اداره صنعت, معدن تجارت مرکز استان اقدام خاص و موثری را انجام نداده اند.

وفایی نژاد تاکید کرد: اتحادیه کفش فروشان فروش کیف و کفش را با نرخ مصوب اتحادیه به مشتریان عرضه می دارد اما واحدهای صنفی اتحادیه خرازان و پوشاک نرخ مشخص و مصوبی نداشته و بطور شناور و دلخواه اقدام به فروش می نمایند.

وفایی نزاد در خاتمه از مسئولین درخواست رسیدگی کامل به این مشکل عمده فی مابین اتحادیه کیف و کفش و اتحادیه خرازان و پوشاک را خواستار شد.


ارسال دیدگاه