برنامه های ما بر اساس و معیار اقتصاد مقاومتی خواهد بود  + تصاویر
رئيس سازمان جهاد کشاورزي مازندران در مراسم معارفه :

برنامه های ما بر اساس و معیار اقتصاد مقاومتی خواهد بود + تصاویر

<p style='text-align: justify;'>&nbsp;<span style='font-family: Tahoma; text-align: justify;'>&nbsp;تمام ابلاغیه ها , اساس نامه ها و برنامه های ما بر اساس و معیار اقتصاد مقاومتی خواهد بود.و ما در تمام بخش ها , کشاورزی و تولیدات در این راستا حرکت خواهیم کرد.</span></p>

 اختصاصی مازند اصناف / حسن قربان زاده : به گزارش خبرنگار ما پیش از ظهر امروز مراسم تودیع مهندس رضا عظیمی و معارفه مهندس دلاور حیدر پور در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد.

گفتنی است این مراسم با حضور مدیران و مسئولان شهری , استانی و کشوری و پرسنل این سازمان و با حضور سردار جعفری نسب فرمانده انتظامی استان و حسینی نماینده مردم جویبار,سوادکوه و سیمرغ همراه بود.

حیدر پور در این مراسم گفت: اصل کار؛فعالیت و ارائه خدمت به مردم است و هر مدیری که بخواهد در این سازمان بدنبال حاشیه سازی باشد در چارچوب مدیریتی من جایی ندارد.

وی در ادامه تصریح کرد: تمام ابلاغیه ها , اساس نامه ها و برنامه های ما بر اساس و معیار اقتصاد مقاومتی خواهد بود.و ما در تمام بخش ها , کشاورزی و تولیدات در این راستا حرکت خواهیم کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در ادامه گفت: سازمان جهاد کشاورزی یک سازمان تخصصی است لذا تمام فعالیت ها نیز باید تخصصی دنبال گردد.

گفتنی است پیش از سخنرانی مهندس حیدر پور , حسینی نماینده ی مردم جویبار سوادکوه و سیمرغ  در یا سخنرانی کوتاه گفت: یک دلاور رفت و دلاور دیگری آمد. من نمی خواهم از این دو تعریف کنم چرا که یکی خود را در عمل نشان داد و دیگری نیز با عمل نشان خواهد داد.

 

 

 

 

پ

 

 

 

 


 


ارسال دیدگاه