برگزاری جلسه ی قرآن در یک رستوران ساری + تصاویر

برگزاری جلسه ی قرآن در یک رستوران ساری + تصاویر

<p><span style='font-family: Tahoma;'>&nbsp;در یکی از رستوران های ساری در یک کار تبلیغی و پسندیده جلسه ی قرآن برگزار شد.</span></p>

 اختصاصی مازند اصناف / حسن قربان زاده - به گزارش  خبرنگار ما ,  موسسه ی قرآنی امام حسن مجتبی (ع) در یک کار تبلیغی و منحصر به فرد جلسه ی این هفته  را  در رستوران حاج حسن ساری  برگزار کرد.

گفتنی است این جلسه که با حضور بیش از 30 عضو این جلسه و به همراه خانواده های ایشان در رستوران حاج حسن برگزار شد, برای سومین سال پیاپی است که  اقدام به برگزاری جلسه در این مکان می نماید.

 علی حسن پور مسئول این جلسه به خبرنگار ما درباره ی پیشینه ی این جلسه ی قرآنی گفت: این جلسه که از سال 86 و با 10 عضو آغاز شد بحمدالله با حضور بیش از 30 عضو تاکنون ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: این جلسات هر چهار شنبه ساعت 20 منزل اعضا برگزار میشود که شامل : قرائت قرآن , تفسیر,تجوید, بیان احکام, بیان خطبه های نهج البلاغه, پخش قرائت های اساتید برجسته و روضه ی اهل بیت می باشد.

شایان ذکر است در این جلسه حاج سعید قربانی استاد برجسته ی قرآن در مازندران و حاج حسن صفری مدیر رستوران حاج حسن  به عنوان مهمانان ویژه ی این جلسه حاضر بودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ارسال دیدگاه