پیام تبریک فرمانده بسیج اصناف مازندران
بمناسبت فرا رسيدن هفته بسيج/

پیام تبریک فرمانده بسیج اصناف مازندران

<p><span style='font-family: Tahoma;'>سرهنگ خوبکار در پیامی هفته بسیج را به بسیجیان کشور بویژه جامعه ی اصناف و بازاریان استان تبریک گفت.<br /> </span></p>

اختصاصی مازند اصناف / حسن قربان زاده- به گزارش خبرنگار ما سرهنگ محمد خوبکار فرمانده سازمان بسیج اصناف استان مازندران در پیامی هفته بسیج اصناف را به تمامی بسیجیان کشور بویژه جامعه ی اصناف و بازاریان استان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سازمان بسیج اصناف استان مازندران هفته بسیج را به تمامی بسیجیان عزیز کشور اسلامی و بخصوص به بسیجیان جامعه بزرگ اصناف و بازاریان که از تاثیر گزارترین اقشار در عرصه مختلف نظام می باشند تبریک گفته و امیدوار است همچنان با روحیه و تفکر بسیجی به دفاع از ارزشهای نظام بپردازند.

آنچه که مسلم و واضح است اگر انقلاب پس از گذشت 35 سال همچنان شاداب و سرزنده سوی اهداف خود پیش می رود و با غرور و اقتدار در عرصه های مختلف قدم برمیدارد، اگر امروز دشمنان این ملت به خود جرات تعرض نمی دهند، و اگر امروز شاهد افتخار و عزت کشور اسلامی هستیم و آنچه را که امروز کشور از آن برخوردار است، یقیناً از تفکر بسیجی است.

ایمان به خدواند متعال و اعتقاد قلبی و باور درونی به پروردگار و اطاعت از ولایت فقیه و اخلاص و مردمی بودن بسیج و داشتن روحیه جهادی، شهادت طلبی و ظلم ستیزی و ضداستکباری ، شجاعت و ... از خصوصیات بارز بسیج و بسیجی است و تازمانیکه این نظام از این نیروی توانمند برخوردار است هیچ قدرتی قادر به نابودی آن نخواهد بود، چراکه بسیچ لشکر خداست و خدواند وعده داده است که لشکر خدا در همه صحنه ها پیروز است.

 

سرهنگ محمد خوبکار

مسئول سازمان بسیج اصناف استان مازندارن

1392/09/02

 

 



ارسال دیدگاه