آخرین خبرها از سرقت یک طلا فروشی در جویبار
رئيس اداره صنعت معدن و تجارت جويبار در گفتگو با مازند اصناف خبر داد:

آخرین خبرها از سرقت یک طلا فروشی در جویبار

<p><span style='font-family: Tahoma; text-align: justify;'>ساعت 4 عصر دیروز 5 سارق مسلح یک طلا فروشی در جویبار را مورد سرقت قرار دادند.</span></p>

 اختصاصی مازند اصناف / حسن قربان زاده - محمود فیروز جایی رئیس رئیس اداره صنعت معدن و تجارت جویبار به خبر نگار ما گفت: ساعت 4 عصر دیروز 5 سارق مسلح یک طلا فروشی در جویبار را مورد سرقت قرار دادند.

وی در ادامه گفت: عصر دیروز 5 نفر شامل یک راننده و 4 سارق مسلح  با یک خودروی سمند یک باب مغازه واقع در خیابان امام مقابل بانک مسکن  را با شکستن بیسیم مغازه و درگیری با متصدیان واحد صنفی مورد سرقت قرار دادند.

فیروز جایی افزود: در این درگیری که با شلیک 4 گلوله همراه بود خوشبختانه کسی مجروح و یا کشته نشد .

فیروز جایی در ادامه به سوال خبرنگار ما در خصوص میزان برآورد خسارت و جزییات بیشتر پاسخ داد: در حال حاضر پرونده در آگاهی در حال بررسی است و در ادامه اطلاعات بیشتر اطلاع رسانی خواهد شد.

مازند اصناف برای روشن شدن بیشتر این جریان و اطلاع از هویت واحد صنفی خسارت دیده , میزان خسارت احتمالی گفتگویی با یکی از اعضای هیات مدیره طلا فروشان مرکز استان انجام داد که در این گفتگو  محمد رضا نصیری خزانه دار اتحادیه طلا و جواهر ساری  به خبرنگار ما گفت: واحد صنفی فوق متعلق است به آقای مهدی جوانیان یکی از اعضای تحت پوشش اتحادیه طلا و جواهر مرکز استان که متاسفانه مورد سرقت سارقان مسلح قرار گرفته است.

آقای نصیری در ادامه با اشاره به تماس تلفنی با آقای جوانیان در خصوص برآورد میزان خسارت احتمالی این سرقت گفت: در این سرقت 3 کیلو طلا به ارزش 360 میلیون تومان به سرقت رفته است.

وی در ادامه گفت: خلوت بودن مکان واحد صنفی و عدم داشتن شیشه ی ضد گلوله علی رغم توصیه های فراوان به واحد های صنفی از دلایل اصلی این سرقت بشمار می آید.

خزانه دار اتحادیه طلا و جواهر ساری در خاتمه در خصوص آخرین وضعیت جسمی مالباختگان این سرقت گفت: خوشبختانه در این سرقت خسارت جانی نداشتیم .تنها جراحت این حادثه که در اثر ضربه با پشت کلاشینکف به صورت آقای جوانیان متصدی واحد صنفی فوق است سبب شد تا صورت ایشان با 15 بخیه  ترمیم گردد.


ارسال دیدگاه