توزیع  نا مناسب و غیر بهداشتی گوشت گاوی و گوسفندی در قصابی های غرب مازندران
مازند اصناف گزارش مي دهد:

توزیع نا مناسب و غیر بهداشتی گوشت گاوی و گوسفندی در قصابی های غرب مازندران

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>&nbsp;مازند اصناف از توزیع غیر بهداشتی گوشت در قصابی های غرب مازندران گزارش می دهد.&nbsp;</span><span style='font-family: Tahoma; text-align: justify;'>سوال اینجاست که به چه علت و با چه بهانه و توجیهی واحد های بازرسی در اتاق اصناف , اداره صنعت , معدن و تجارت ؛ اتحادیه قصابان , مراکز بهداشت و اداره دامپزشکی شهرستان های مذکور تاکنون نسبت به این مسئله سکوت کرده اند؟؟؟</span></p>

 اختصاصی مازند اصناف / حسن قربان زاده : به گزارش خبرنگار اعزامی ما از چالوس , توزیع نامناسب و غیر بهداشتی گوشت گاوی و گوسفندی در قصابی های غرب مازندران از چالوس , کلار اباد , شیرود ,شهسوار , عباس آباد و تنکابن گرفته تا رامسر مساله و معضل عظیمی  است  مردم و مسافران این دیار از استان را سالیان متمادی است  که سخت می رنجاند.

به گزارش مازند اصناف متصدیان واحد های صنفی مذکور بمنظور سودجویی و فروش بیشتر جهت عرضه ی گوشت به مشتریان , آن را در بیرون از واحد کسبی و بدور از یخچال با آویزان کردن از قلاب در معرض انواع آلودگی ها و آلاینده ها ی بیماری زا قرار می دهند.

سوال اینجاست که به چه علت و با چه بهانه و توجیهی واحد های بازرسی در اتاق اصناف , اداره صنعت , معدن و تجارت ؛ اتحادیه قصابان , مراکز بهداشت و اداره دامپزشکی شهرستان های مذکور تاکنون نسبت به این مسئله سکوت کرده اند؟؟؟ دلیل کم توجهی و اهمال مسئولین شهری و استانی در این خصوص چیست؟

شایان ذکر است عبدالرحیم قاسمی رئیس اتحادیه قصابان مرکز مازندران در پاسخ به پیگیری مازند اصناف در خصوص توجیه ارتکاب این عمل از سوی متصدیان غرب استان و اهمال دستگا های بازدارنده , ضمن محکوم خواندن این عمل گفت: این نحوه از شیوه ی نگاهداری و عرضه به مشتریان کاملا غیر بهداشتی و مطروذ است و و اصلی ترین دستگاه متصدی این مسئله مرکز بهداشت و اداره ی دامپزشکی شهرستان های غرب مازندران است.

قاسمی در خاتمه افزود: ما بارها با مشاهده ی این مساله ضمن مطرح ساختن ان در جلسات استانی مراتب را به مسئولین مربوطه اطلاع رسانی نموده ایم اما متاسفانه اقدامی صورت نپذیرفته است. البته باید گفت متهم اصلی در کوتاهی و اهمال مسئولیت مراکز بهداشت و اداره دامپزشکی در این شهرستان هاست.

مازند اصناف پیگیری ها  و مصاحبه با مسئولین دستگاه های متصدی این مسئله را در گزارشات بعدی به اطلاع شما بزرگواران قرار خواهد داد.


ارسال دیدگاه