فعالیت غیر مجاز 500  واحد صنفی بدون پروانه کسب اتحادیه ی خوار و بار و لبنیات در چالوس
معاون اتحاديه خوار و بار و لبنيات چالوس در گفتگو با مازند اصناف خبر داد:

فعالیت غیر مجاز 500 واحد صنفی بدون پروانه کسب اتحادیه ی خوار و بار و لبنیات در چالوس

<p><span style='font-family: Tahoma;'>&nbsp;اکبر زال نژاد : نیمی از واحد های صنفی تحت پوشش اتحادیه ی خوار و بار و لبنیات در چالوس فاقد پروانه کسب می باشند.</span></p>

 اختصاصی مازند اصناف  / حسن قربان زاده : به گزارش خبرنگار اعزامی ما از چالوس , اکبر زال نژاد معاون اتحادیه ی خوار و بار و لبنیات چالوس گفت: نیمی از واحد های صنفی فعال این اتحادیه فاقد پروانه کسب می باشند.

وی تصریح کرد: نزدیک به 500 واحد صنفی فعال در چالوس , کلار آباد ؛ و شهرستان های تابعه بدون داشتن جواز کسب مشغول به فعالیت بوده و تاکنون نیز اقدامی برای کسب پروانه کسب ننموده اند.

زال نژاد در ادامه اذعان داشت: با توجه به توریستی بودن این شهرستان ها بخصوص در چالوس و میزان حضور مسافران از اقصا نقاط کشور و جهان در این مناطق یکی از امور اصلی نارضایتی آنان عدم رعایت بهداشت در این واحد های صنفی است که بعلت عدم بازرسی مراکز بهداشتی شدت یافته است.

معاون اتحادیه ی خوار و بار و لبنیات چالوس در خاتمه با ابراز تاسف از وضعیت موجود اظهار داشت: ما از تمام مسئولین بویژه روسای اداره صنعت , معدن و تجارت , اتاق اصناف , مراکز بهداشت و اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان چالوس تقاضای همکاری و مساعدت برای حل این معضل را داریم.


ارسال دیدگاه