۷ تا ۱۰ درصد سقف افزایش اجاره بها

۷ تا ۱۰ درصد سقف افزایش اجاره بها

<p><span style="font-size: larger;">رییس اتحادیه مشاوران املاک کشوری گفت: نرخ افزایش اجاره در بازار مسکن بین ۷ تا ۱۰ در صد است، این در حالی است که بازار اجاره مسکن به ویژه در کلان شهر&zwnj;ها ظرفیت افزایش قیمت بیش از ۱۰ درصد را ندارد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف حسام عقبایی رییس اتحادیه مشاوران املاک کشوری با اشاره به اینکه از اول خرداد ماه فصل جابه جایی و نقل انتقالات مستأجران شروع می‌شود، گفت: از اول خرداد تا پایان شهریور ماه میزان قراردادهای اجاره افزایش چشم‌گیری پیدا می‌کند.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه بازار اجاره نیز همانند بازار خرید و فروش مسکن ظرفیت افزایش قیمت را ندارد، گفت: بازار مسکن در سال‌های قبل، به دلیل رکود افزایش قیمت نداشته، در نیتجه وقتی قیمت خرید و فروش افزایش نیابد، بازار اجاره نیز متأثر از آن افزایش پیدا نمی‌کند.

عقبایی با اشاره به اینکه حداکثر افزایش قیمت اجاره در شهر‌ها بین ۷ تا ۱۰ درصد است، گفت: بازار اجاره مسکن به ویژه در کلان شهر‌ها ظرفیت افزایش قیمت بیش از ۱۰ درصد را ندارد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، رییس اتحادیه مشاوران املاک کشوری اظهار داشت: توازن بین عرضه و تقاضا درحوزه مالکیت به نفع خود مردم است، زیرا با برقراری این توازن می‌توان شاهد ثبات در بازار مسکن باشیم.
 
وی در پایان یادآور شد: با افزایش تولید و ایجاد یک بازار رقابتی، می‌توانیم شاهد رونق و خروج از رکود در بازار مسکن باشیم. 


ارسال دیدگاه