تشکیل کارگروه پایش برای حمایت از واحدهای صنعتی راکد و غیرفعال در مازندران
اختصاصي/معاون برنامه‌ريزي شركت شهرک‌هاي صنعتي مازندران خبر داد

تشکیل کارگروه پایش برای حمایت از واحدهای صنعتی راکد و غیرفعال در مازندران

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">معاون برنامه&zwnj;ريزی شركت شهرک&zwnj;های صنعتي مازندران از تشكيل كارگروه پايش باهدف شناسايي واحدهاي راكد و غيرفعال در راستاي رونق بخش صنعت استان خبر داد.<br /> </span></p>

نیما دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار مازند اصناف  از تشكيل كارگروه پايش باهدف شناسايي واحدهاي راكد و غيرفعال در راستاي رونق بخش صنعت خبر داد.
وی افزود: با جمع‌بندی اطلاعات از وضعيت موجود واحدهاي توليدي، اعم از راكد و در حال ساخت، بايد با ارائه راهكار مناسب، به این‌گونه از واحدها كمك كنيم.

معاون برنامه‌ریزی شركت شهرک‌های صنعتي مازندران اظهار کرد: در سال گذشته، 71 قرارداد با سرمایه‌گذاران منعقد شد كه پس از بازديد مديران شهرک‌ها از طرح، روند پيشرفت اجرايي آن‌ها، گزارش می‌شود.

دارايي تصریح کرد: كارگروه پايش در راستاي تقويت اقتصاد مقاومتي، ضرورت حمايت از سرمایه‌گذاری مولد و در جهت صيانت از كار و توليد تشكيل و در هر هفته، به ارزيابي و تحليل گزارشات مديران شهرک‌ها می‌پردازد.


وي تأکید كرد: در راستاي اهداف كارگروه پايش و در جهت كمك به واحدهاي در حال ساخت، آن دسته از واحدهايي كه داراي پيشرفت فيزيكي 40 درصد به بالا در شهرك‌های صنعتي هستند؛ پس از بازديد مديران شهرك و ارائه گزارشات، در صورت نياز مالي براي تكميل طرح، به دبيرخانه اقتصاد مقاومتي معرفي می‌شوند.

معاون برنامه‌ریزی شركت شهرک‌های صنعتي مازندران در پایان ابراز امیدواری کرد: با بحث پايش و عارضه‌یابی بنگاه‌های كوچك و متوسط، به احياء و راه‌اندازی صنايع راكد و غيرفعال استان كمك كنيم.

 

پایان پیام/


ارسال دیدگاه