کشف بیش از 5000 نخ سیگار قاچاق در جویبار
اختصاصي/رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت جويبار خبر داد

کشف بیش از 5000 نخ سیگار قاچاق در جویبار

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جویبار گفت: </span><span style="font-size: larger;">از ابتدای سال&zwnj;جاری تاکنون، تعداد 5 هزار و 40 نخ سیگار قاچاق و انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش 29 میلیون و 482 هزار ریال کشف شد. <br /> </span></p>

محمود فیروزجایی در گفت‌وگو با خبرنگار مازند اصناف گفت: در دو ماه نخست سال‌جاری، اطلاعات 121 نفر در سامانه رصد اشتغال ثبت نام شده است.

وی افزود: از نظر شاخص جمعیتی و تعداد واحدهای صنعتی، با ثبت اطلاعات 121 نفر در این سامانه، عملکرد شهرستان جویبار در سطح استان، در رتبه نخست طی دو ماهه ابتدایی سال 96 قرار دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جویبار با اشاره به عملکرد این اداره در حوزه خدمات سفر نوروز 96، اظهار کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار، حائز رتبه برتر شده و از سوی فرماندار این شهرستان نیز تقدیر به‌عمل آمد.

فیروزجایی در ادامه در خصوص فعالیت‌های واحد بازرسی اداره صمت شهرستان جویبار، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، تعداد 5 هزار و 40 نخ سیگار قاچاق و انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش 29 میلیون و 482 هزار ریال کشف شد. 

رئیس اداره صمت جویبار در پایان اذعان کرد: در طی این مدت، پرونده تخلف یک واحد صنعتی کابینت‌سازی، به ارزش 145 میلیون ریال نیز توسط بازرسان این اداره تنظیم و جهت صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 

پایان پیام/


ارسال دیدگاه