ادامه نوسانات بازار مرغ در مازندران/ مرغ کیلویی 7500 تومان

ادامه نوسانات بازار مرغ در مازندران/ مرغ کیلویی 7500 تومان

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">&nbsp;عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغ و تخم&zwnj;مرغ مرکز مازندران گفت: از آنجا که میزان مرغ در مرغداری&zwnj;ها پایین است و از طرفی مردم نیز رغبت چندانی به مصرف مرغ منجمد نشان نمی&zwnj;دهند، پیش&zwnj;بینی می&zwnj;شود روند نوسانی قیمت مرغ همچنان ادامه داشته باشد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف کامران هاشمی در گفت‌وگو با بلاغ، از ادامه نوسانات بازار مرغ در مازندران خبر داد.

وی با بیان اینکه هیچ کمبودی در تأمین مرغ مورد نیاز وجود ندارد، افزود: نوسانات قیمتی بازار مرغ متأثر از عرضه و تقاضا است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران با بیان اینکه تعیین قیمت مرغ نمی‌تواند از سوی مسؤولی مشخص شود، اظهار کرد: قیمت بازار مرغ را عرضه و تقاضا مشخص می‌کند و به‌قول بازاری‌ها، مرغ خودش بازارش را تنظیم می‌کند.

هاشمی با بیان اینکه هرچند واحدهای تنظیم‌بازار در استان در راستای تزریق مرغ منجمد به بازار در مرحله اخذ لیست عاملان فروش از اتحادیه‌های صنفی سطح استان هستند، عنوان کرد: از آنجا که میزان مرغ در مرغداری‌ها پایین است و از طرفی مردم نیز رغبت چندانی به مصرف مرغ منجمد نشان نمی‌دهند، پیش‌بینی می‌شود روند نوسانی قیمت مرغ همچنان ادامه داشته باشد.

وی در پایان اذعان کرد: قیمت حال حاضر توزع مرغ در ساری، 6 هزار و 800 تومان و قیمت عرضه در بازار و خرده‌فروشی‌ها، 7 هزار و 500 تومان است.


ارسال دیدگاه