تصاویری جدید از گوشی زیبای ال‌جی V30

تصاویری جدید از گوشی زیبای ال‌جی V30

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">اعلام شده است که گوشی هوشمند ال جی وی ۳۰ در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی خواهد شد. این اسمارت فون که جانشین مدل ال جی وی ۲۰ است، انتظار می رود که با یک نمایشگر اولد و یک صفحه نمایش ثانویه باریک در بالای آن خودنمایی کند.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف به تازگی رندرهایی از گوشی هوشمند ال جی وی ۳۰ منتشر شد و با این وجود می توان درباره پرچمدار بعدی ال جی حدس هایی زد. امروز نیز تصاویری در فضای آنلاین به بیرون درز کرد که تا حدودی شایعات قبلی درباره ال جی وی ۳۰ را تایید می‌ کند. این تصاویر دستگاهی را به نمایش گذاشته است که بسیار شبیه به کانسپت ارائه شده از این اسمارت فون است.

تصاویری جدید از گوشی زیبای ال‌جی V30


چند روز قبل نیز تصویری از گوشی هوشمند ال جی وی ۳۰ در فضای مجازی خودنمایی کرد که یک نمایشگر ثانویه کشویی را نشان می داد.

تصاویری جدید از گوشی زیبای ال‌جی V30

همان طور که در این تصاویر می بینید، نمایشگر ثانویه ای که در بالای نمایشگر اصلی آن قرار گرفته، در مرکز دارای یک دوربین سلفی است. در پایین گوشی هوشمند ال جی وی ۳۰ خروجی توری شکل اسپیکر، پورت یو اس بی نوع C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری درست در همان موقعیتی که در مدل ال جی وی ۲۰ دیده می شد، قرار گرفته است.
 

تصاویری جدید از گوشی زیبای ال‌جی V30

در پنل پشتی نیز دوربین دوگانه به وضوح خودنمایی می کند و جالب است که یک فلش LED نیز درست در بین دو لنز دوربین دوگانه جای گرفته و سنسور اثر انگشت دایره ای شکل هم در پایین این دوربین دوگانه تعبیه شده است.

درباره مشخصات ال جی وی ۳۰ جزئیات چندانی وجود ندارد؛ اما برخی منابع خبری به وجود پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام و البته یک حافظه رم ۶ گیگابایتی و دوربین های بهبود یافته در آن اشاره داشته اند.

/وب سایت تکرا



ارسال دیدگاه