شرکت چوب و کاغذ بخشی از نیاز صنعتی مازندران را جبران می کند
فرماندار ساري:

شرکت چوب و کاغذ بخشی از نیاز صنعتی مازندران را جبران می کند

<p><span style="font-size: larger;">فرماندار ساری گفت: شرکت چوب و کاغذ به عنوان برند معتبر در مازندران مشغول به کار است و بخشی از نیاز صنعتی استان را جبران می کند.</span></p>

به گزارش مازند اصناف به نقل از عصرساری، احمد حسین زادگان در دیدار با مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران اظهار کرد: شرکت چوب و کاغذ به عنوان برند معتبر در مازندران مشغول به کار است و بخشی از نیاز صنعتی استان را جبران می کند.

وی با بیان اینکه شرکت چوب و کاغذ مازندران همواره مورد حمایت مسئولان دولتی قرار گرفته و در حد توان سعی کردیم اشتغال موجود در این مجموعه حفظ شود، افزود: حفظ اشتغال موجود، مهمتر از ایجاد اشتغال جدید است اگرچه باید با توسعه این شرکت، اشتغال جدید هم ایجاد شود.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه دولت در قالب طرح تسهیل، از صنعت حمایت می کند، گفت: باید کمک کنیم صنعت مازندران به سطح قابل قبولی برسد تا به ایجاد اشتغال جدید منجر شود.

مدیرعامل جدید شرکت چوب و کاغذ مازندران در این دیدار اظهار کرد:‌ شرکت چوب و کاغذ علاوه بر اینکه برند تولید کاغذ است در حوزه نهال کاری هم فعالیت گسترده دارد.

علیرضا آهی با بیان اینکه تاکید وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جنگل ها هم بر توسعه زراعت چوب است، افزود: با توجه به دستورالعمل عدم برداشت چوب از جنگل، زراعت چوب، کمک بزرگی به صنعت کاغذسازی است.

وی با اشاره به اینکه بانک ملی در ماه های اخیر مساعدت های خوبی به شرکت چوب و کاغذ مازندران داشته است، گفت:‌ در کنار این حمایت ها، شرکت برای کمک به روند توسعه، بستر را برای کاشت نهال آماده کرده و در مرحله اجرا قرار داریم.


ارسال دیدگاه