نتايج ديدارهاي هفته سيزدهم ليگ برتر انگليس
شکست فولام بدون دژاگه

نتايج ديدارهاي هفته سيزدهم ليگ برتر انگليس

<p style='text-align: justify; '><span style='font-size: 12px; '><span style='font-family: Tahoma; '>فولام در هفته سيزدهم ليگ برتر در حالي که اشکان دژاگه را در بين 18 بازيکن خود نداشت با 3 گل برابر وستهام شکست خورد تا همچنان در منطقه سقوط باقي بماند.</span></span></p>

به گزارش مازنداصناف ، هفته سيزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس عصر امروز با برگزاري 5 ديدار آغاز شد. آرسنال صدرنشين اين رقابت‌ها در خانه کارديف به ديدار اين تيم رفت و در پايان موفق شد با نتيجه 3 بر صفر به پيروزي دست يابد تا شرايط خود در صدر جدول را استحکام بخشد. براي آرسنال در اين ديدار آرون رمزي 29 و 90 و متئو فلاميني در دقيقه 86 گلزني کردند. آرون رمزي که قبلا سابقه حضور در کارديف را در کارنامه خود داشت پس از باز کردن دروازه تيم سابق خود خوشحالي نکرد.


فولام که در اين فصل نتايج خوبي نگرفته است در خانه وست‌هام به ديدار اين تيم رفت و در پايان بار ديگر طعم شکست را چشيد و با 3 گل مغلوب شد تا همچنان در منطقه خطر باقي بماند. محمد ديامه ، کارلتون کول و جو کول در اين ديدار براي ميزبان گلزني کردند. اشکان دژاگه بازيکن ايراني فولام در حالي که پيش‌بيني مي‌شد در اين ديدار در ترکيب تيمش به ميدان برود در بين 18 بازيکن تيمش حضور نداشت.


تابلو نتايج


کارديف صفر- آرسنال 3


وست‌هام 3 – فولام صفر


آستون ويلا صفر – ساندرلند صفر


اورتون 4 – استوک‌سيتي صفر


نوريچ يک – کريستال‌پالاس صفر


آرسنال با 31 امتياز و يک بازي بيشتر در صدر جدول ليگ برتر قرار دارد و تيم‌هاي ليورپول و چلسي با 24 امتياز و به دليل تفاضل گل در رده‌هاي دوم و سوم جاي دارند.


ارسال دیدگاه