نتايج ديدارهاي هفته چهاردهم بوندس‌ليگا
بايرن ياران دانيل داوري را در قعر جدول نگاه داشت

نتايج ديدارهاي هفته چهاردهم بوندس‌ليگا

<p style='text-align: justify; '><span style='font-size: 12px; '><span style='font-family: Tahoma; '>&nbsp;تيم فوتبال اينتراخت برانشوايگ با قبول شکست مقابل بايرن مونيخ، در قعر جدول رده بندي بوندس ليگا باقي ماند.</span></span></p>

 به گزارش مازنداصناف ، در ادامه مسابقات از هفته چهاردهم بوندس‌ليگا آلمان و از ساعت 16:00 پنج ديدار به طور همزمان برگزار شد که در مهم‌ترين مسابقه تيم فوتبال بايرن مونيخ مدافع عنوان قهرماني و صدرنشين فعلي ليگ، در ورزشگاه خانگي خود آليانس آرنا ميزبان اينتراخت برانشوايگ قعر جدولي بود. اين مسابقه در نهايت با نتيجه 2 بر صفر به سود بايرن خاتمه يافت. دانيل داوري دروازه‌بان ملي‌پوش کشورمان امشب در ترکيب ثابت تيمش مقابل شاگردان پپ گوارديولا قرار داشت. روبن در دقايق 2 و 30 براي بايرن گلزني کرد. بايرن با اين برد 38 امتيازي شد و با اقتدار صدرنشيني خود در بوندس ليگا را تثبيت کرد و ياران دانيل داوري نيز با همان 8 امتياز در قعر جدول باقي ماندند.


در ديگر ديدار حساس، باير لورکوزن تيم دوم جدول رده بندي از نورنبرگ پذيرايي مي‌کرد که اين مسابقه با نتيجه 3 بر صفر به سود لورکوزن به پايان رسيد. هئونگ مين سون در دقيقه 36 و 77 و کيسلينگ در دقيقه 47 براي لورکوزن گل زدند. لورکوزن نيز با اين برد 34 امتيازي شد و در مکان دوم جدول همچنان در تعقيب باواريايي‌هاست.


همچنين بروسيا دورتموند تيم سوم جدول ميهمان ماينس بود که اين مسابقه با نتيجه 3 بر يک به سود دورتموند خاتمه يافت. اوباميانگ 70 و لواندوفسکي 78 (پنالتي) و 90 (پنالتي) براي دورتموند گل زدند و تنها گل ميزبان را چوپو موتينگ 74 (پنالتي) وارد دروازه دورتموند کرد. همچنين سوتو از ماينس در دقيقه 78 با دريافت کارت قرمز اخراج شد. دورتموند با اين برد 31 امتيازي شد و جايگاه سوم خود را تثبيت کرد.


در ساير ديدارها نتايج زير به دست آمد:


هوفن‌هايم 4 وردربرمن 4


هرتابرلين 0 آگسبورگ 0


ارسال دیدگاه