تعطیلی پنجشنبه‌های مدارس در حال بررسی است
وزير آموزش و پرورش:

تعطیلی پنجشنبه‌های مدارس در حال بررسی است

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>&nbsp;وزیر آموزش و پرورش گفت: گروه کارشناسی از 3 ماه پیش در حال بررسی تعطیلی روزهای پنجشنبه مدارس هستند.</span></p>

 گزارش مازند اصناف: از فارس، به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، علی‌اصغر فانی در حاشیه بازدید از مدارس خسارت دیده شهرستان رامسر گفت: ساماندهی نیروی انسانی از اولویت اساسی آموزش و پرورش است.


وی ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی 94 ـ 93 را از اولویت‌های اساسی آموزش و پرورش برشمرد و ادامه داد: 10 روز آینده سمینار مدیران کل آموزش و پرورش با موضوع ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی 94 ـ 93 برگزار می ‌شود و با توجه به احکام خوب مجلس که به پیشنهاد دولت به تصویب رساند، سال آینده نیروی انسانی آموزش و پرورش سامان بهتری می‌یابند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در سال آینده نیز دانشگاه فرهنگیان پذیرش دانشجو دارد و در دفترچه شماره 2 سازمان سنجش ظرفیت پذیرش خود را اعلام می‌کند.

فانی درباره تعطیلی روزهای پنجشنبه نیز گفت: گروه کارشناسی روی این قضیه از سه ماه پیش در حال بررسی است.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سئوالی پیرامون برف سنگین در استان‌های شمالی و خسارت‌های وارده بر مدارس نیز گفت: از روز نخست که این اتفاق افتاد، وزارت آموزش و پرورش اعتباری برای برف‌روبی سقف مدارس در اختیار استان‌های مازندران و گیلان قرار داد.

وی اظهار کرد: معاون عمرانی وزارت آموزش و پرورش نیز چند روز گذشته بازدیدی از منطقه داشت و گزارش خسارت‌ها را به معاون اول رئیس جمهور منعکس کردیم و در نخستین فرصت اعتبار آن تامین و بازسازی مدارس شروع می‌شود.

ارسال دیدگاه