اصناف یک نمایشگاه دائمی و مستقل برای برگزاری نمایشگاه ندارد / برگزاری جشنواره IT پس از 2 سال وقفه از 24 بهمن در ساری
نائب رئيس سازمان نظام صنفي رايانه اي استان مازندران:

اصناف یک نمایشگاه دائمی و مستقل برای برگزاری نمایشگاه ندارد / برگزاری جشنواره IT پس از 2 سال وقفه از 24 بهمن در ساری

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>&nbsp;<span style='text-align: justify;'>با توجه به اینکه ما نمایشگاه مستقل صنفی در این حوزه آنهم &nbsp;برخلاف تمام مراکز استانی در سطح کشور &nbsp;نداریم , مجبور شدیم این نمایشگاه را پس از 2 سال وقفه آنهم بصورت جشنواره و در یک پارکینگ شهرداری برگزار کنیم.</span></span></p>

 اختصاصی مازند اصناف / حسن قربان زاده : علی خلخالی نائب رئیس نظام صنفی رایانه ای استان مازندران به خبرنگار ما گفت: برگزاری نمایشگاه در زمینه ی فناوری اطلاعات جزو شرح وظایف سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران بر اساس مصوبات سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور است.

خلخالی تصریح کرد: هفتمین نمایشگاه IT مازندران مشتمل بر 50 غرفه از 24 الی 27 بهمن ماه در ساری در حالی برگزار خواهد شد که ما پس از یک وقفه 2 ساله با تشکیل یک کارگروه در دل سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران با برگزاری جلسات متعدد موفق به برگزاری آن شده ایم.

وی  افزود: این جشنواره از ساعت 10 الی 19 در پارکینگ شهرداری خیابان فرهنگ ساری میزبان شهروندان و علاقه مندان به حوزه ی فناوری اطلاعات در سطح استان خواهد بود.

خلخالی در ادامه در خصوص انتخاب نام جشنواره برای این نمایشگاه به مازند اصناف گفت : با توجه به اینکه ما نمایشگاه مستقل صنفی در این حوزه آنهم  برخلاف تمام مراکز استانی در سطح کشور  نداریم , مجبور شدیم این نمایشگاه را بصورت جشنواره و در یک پارکینگ شهرداری برگزار کنیم.

عضو هیات رئیسه نظام صنفی رایانه ای مازندران در خصوص موضوعات جشنواره گفت: این جشنواره شامل تکنولوژی روز IT دنیا در حوزه ی سخت افزار , نرم افزار و شبکه می باشد.

دبیر نطام صنفی رایانه ای مرکز استان در خاتمه خطاب به مسئولان استانی گفت: مسئولان محترم استانی ما یک جایگاه ثابت برای برگزاری نمایشگاه صنوف در مرکز استان نداریم و این در حالی است که تمام مراکز استانی در سطح کشور دارای یک نمایشگاه ثابت و مستقل در بخش اصناف هستند. لذا اط شما خواهشمندیم تمهیداتی برای حل این مشکل در مرکز استان بیندیشید.

به گزارش مازند اصناف افتتاحیه ی گشایش این جشنواره 24 بهمن ماه ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات سرپرستی بانک مسکن واقع در خیابان فرهنگ برگزار خواهد شد.


ارسال دیدگاه