آبرسانی به 5 روستای بخش مرکزی نوشهر همچنان ادامه دارد
مسئول جمعيت هلال احمر نوشهر‌:

آبرسانی به 5 روستای بخش مرکزی نوشهر همچنان ادامه دارد

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>&nbsp;مسئول جمعیت هلال احمر نوشهر گفت: در حال حاضر همچنان آبرسانی به روستاهای پی&zwnj;کلا، عزت، ونوش، تاج&zwnj;الدین&zwnj;کلا و ملاکلا در بخش مرکزی نوشهر ادامه دارد.</span></p>
به گزارش مازند اصناف و به نقل از فارس،امیرحسین عسگرزاده  از آخرین وضعیت امداد و نجات در حوزه شهرستان نوشهر گفت: امدادرسانی نیروهای جمعیت هلال احمر نوشهر به حادثه‌دیدگان ناشی از برف سنگین در حوزه شهرستان نوشهر همچنان ادامه دارد.

 وی تصریح کرد: در حال حاضر همچنان آبرسانی به روستاهای پی‌کلا، عزت، ونوش، تاج‌الدین‌کلا و ملاکلا در بخش مرکزی نوشهر ادامه دارد و نیروهای هلال احمر نوشهر بطری‌های آب معدنی را به این مناطق برده و در بین اهالی توزیع می‌کنند.

مسئول جمعیت هلال‌احمر نوشهر خاطرنشان کرد: آب برخی از این روستاها به دلیل آلودگی غیرقابل استفاده است و برخی دیگر به دلیل بارش سنگین برف همچنان قطع ‌و آبرسانی به همین علت همچنان ادامه دارد.

مسئول جمعیت هلال احمر نوشهر در ادامه به عملکرد این مجموعه در طول مدت بحران برف در نوشهر پرداخت و گفت: تعداد 640 فقره رهاسازی خودروی گرفتار در برف، 20 مورد امدادرسانی در جاده‌های جنگلی، سه مورد پرواز با بالگرد و کمک به دامداران و ارسال آذوقه انجام شد.

‌وی ابراز کرد: همچنین 29 هزار و 436 بطری آب معدنی و 47 هزار قرص نان و 3 هزار و 100 قوطی کنسرو در شرایط بحران به حادثه‌دیدگان برف امدادرسانی شد.

 عسگرزاده همچنین تاکید کرد: دستگاه‌های اداری سطح شهرستان باید امکانات خودرویی در مواقع بحرانی در اختیار هلال‌احمر منطقه خود بگذارند تا روند امداد‌رسانی به حادثه‌دیدگان تسریع شود.

 وی ادامه داد: در طول امداد‌رسانی در این چند روزه از سوادکوه خودروی کمکی آمد و برای رفع کمبود خودرو از خودروهای نیروهای دواطلب هلال احمر استفاده شد.

 مسئول جمعیت هلال احمر نوشهر گفت: تعداد هشت تیم امدادی در دو روز اول بحران برف در نوشهر از ابتدای این منطقه تا رویان در فواصل معینی مستقر شدند و به محض درخواست کمک از سوی مردم، نزدیک‌ترین واحد امدادرسانی را به منطقه مورد نظر اعزام می‌کردیم و حتی پس از آن نیز بر روند امدادرسانی نظارت هم داشتیم.

 وی افزود: با تلاش پنج ساعته نیروهای جمعیت هلال احمر نوشهر یک زن باردار و نیز چند نفر در جنگل‌های این منطقه نجات یافتند.

ارسال دیدگاه