ساری به‌دنبال 3 امتیاز بازی خانگی مقابل شیراز
هفته شانزدهم ليگ دسته دوم فوتبال

ساری به‌دنبال 3 امتیاز بازی خانگی مقابل شیراز

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>&nbsp;<span style='text-align: justify;'>تیم فوتبال صنعت ساری از هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال به&zwnj; دنبال سه امتیاز بازی خانگی این هفته مقابل برق شیراز است.</span></span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از فارس، از هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم صنعت ساری در خانه میزبان برق شیراز است.


این بازی که دوشنبه 21 بهمن از ساعت 14 در ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای ساری برگزار می‌شود، تیم صنعت ساری در صورت کسب سه امتیاز بازی می‌تواند در جمع مدعیان لیگ برای صعود قرار بگیرد.

در جدول رده‌بندی هم‌اکنون صنعت ساری با 20  امتیاز در رده سوم جای دارد و برق شیراز که وضعیت خوبی در جدول ندارد با 12 امتیاز در مکان سیزدهم قرار دارد.

اگر مشکلات مالی و اعتصاب بازیکنان در تیم صنعت ساری با حمایت مسئولان و مدیریت پایان گیرد به طور حتم این تیم می‌تواند یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور باشد.

تیم صنعت ساری در حالی دوشنبه در یک بازی خانگی میزبان برق شیراز است که بازی هفته گذشته  و خارج از خانه این تیم مقابل شهرداری لنگرود به خاطر خرابی جاده‌ها و بارش شدید برف لغو شد. در مقابل برق شیراز هفته گذشته مقابل شهرداری جویبار در یک بازی خارج از خانه به تساوی بدون گل رسید.

ارسال دیدگاه