‌حمیدرضا نجفی ‌نخستین سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران‌ میاندرود شد

‌حمیدرضا نجفی ‌نخستین سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران‌ میاندرود شد

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>&nbsp;حمیدرضا نجفی به عنوان نخستین سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان میاندرود معرفی شد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از فارس، عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید مازندران عصر امروز در مراسم افتتاح ساختمان نخستین اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با بیان اینکه امام راحل در مسیر مبارزات خود با دست خالی همه کار کرد، افزود: امام خمینی(ره) هیچ در دست نداشت اما با یاری خدا به هیچ چیز نیازی نداشت.


مدیرکل بنیاد شهید مازندران با بیان اینکه امروز گاهی مشاهده می‎شود که دارنده برترین سلاح‎ها در یک جنگ شکست می‎خورد افزود: ایمان به خدا و تکیه بر نیروی مردم از رموز پیروزی امام بر در مبارزه با طاغوت بود.

وی تبعید امام از کشوری به کشور دیگر توسط ایادی امریکا در سال‌های پیش از انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و افزود: این‎کار موجب جای گرفتن امام در قلب مردم شد.

رضایی با تاکید بر ضرورت بازخوانی حقایق انقلاب اسلامی توسط نویسندگان برای نسل جوان و با زبان امروزی، این مسئله را موجب تقویت انقلاب دانست.

وی با اشاره به ادعاهای هر روز امریکایی‎ها در مورد ایران بر ضرورت عدم اعتماد به آنها به دلیل دشمنی دیرینه و ثابت آنان تاکید کرد و افزود: نباید وقتی رهبری انقلاب از دولت حمایت می‏کنند برخی از ایشان هم جلوتر حرکت کرده و بلافاصله پس از سخنرانی رئیس جمهور نقد از وی را شروع کنند.

این مقام بنیاد شهید قدرت امروز انقلاب و کشور در عرصه‌های بین‎المللی را به برکت خون مطهر شهدا دانست و افزود: باید قدرشناس انقلاب و خون‎های شهدا باشیم.

 در این مراسم حمیدرضا نجفی به عنوان نخستین سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان میاندرود معرفی و ساختمان استیجاری این اداره نیز به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه