به گزارش مازند اصناف؛ هیوندای موتور یک ظاهر اسپورت برای مدل بازطراحی شده سوناتا انتخاب کرده تا عقب افتادن در برابر مدلهای رقیب مانند SM۶ رنو در کره جنوبی را جبران کند.
سوناتای جدید همچنین رقابت با مدل بازطراحی شده کمری تویوتا موتور در آمریکا را هدف گرفته که مدلهای سالون محبوبیتشان را در برابر رقابت خودروهای شاسی بلند از دست می دهند.
به گفته مدیر فروش داخلی هیوندای موتور، این خودروساز کره ای قصد دارد فروش داخلی خودروهای سوناتا را امسال ۱۲ درصد افزایش دهد و به ۹۲ هزار دستگاه برساند.
سوناتا دومین خودروی پرفروش هیوندای پس از الانترا در کره جنوبی و آمریکا و همچنین یکی از پرفروشترین خودروها در چین است.
بر اساس گزارش رویترز، طراحی جذاب و قیمت مناسب نسل قبلی سوناتا که در سال ۲۰۰۹ عرضه شد، کمک کرد هیوندای موتور سهمش در بازار آمریکا را افزایش داده و از رکودی که گریبانگیر صنعت شده بود اجتناب کند.
صبحانه
ارسال دیدگاه