گران‌فروشی در صدر شکایات مردمی /ثبت 4675 مورد گزارش در سامانه 124
اختصاصي/مديريت نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد

گران‌فروشی در صدر شکایات مردمی /ثبت 4675 مورد گزارش در سامانه 124

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: بیشترین گزارش&zwnj;های دریافتی به ترتیب مربوط به&nbsp;گران&zwnj;فروشی با 2 هزار و 820&nbsp; مورد، کم&zwnj;فروشی و تقلب با 948 مورد، عدم درج قیمت با 579 مورد و عدم صدور فاکتور با 206&nbsp; مورد می باشد.<br /> </span></p>

حسین اصغرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مازند اصناف گفت: طی ده ماه نخست سال جاری، تعداد 4 هزار و 675  مورد گزارش مردمی در ستادهای خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ثبت شده است.

وی افزود: از این تعداد گزارش، تعداد 3 هزار و 392 مورد به‌صورت تلفنی، 234 مورد به‌صورت حضوری و هزار و 49 مورد به‌صورت کتبی  بوده است.

 مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: 94/9 درصد گزارش‌های دریافتی رسیدگی شد که از این تعداد، 2 هزار و 341  مورد منجر به کشف تخلف شد.
 
اصغرزاده خاطرنشان کرد: بیشترین گزارش‌های دریافتی به ترتیب مربوط به گران‌فروشی با 2 هزار و 820  مورد، کم‌فروشی و تقلب با 948 مورد، عدم درج قیمت با 579 مورد و عدم صدور فاکتور با 206  مورد می باشد.


وی بیشترین تخلف ثبت شده را مربوط به صنوف خواروبار، انواع نان، میوه و سبزی، غذاهای رستورانی و قهوه‌خانه‌ها، پوشاک، لوازم خانگی، حمل‌‌و‌نقل مسافر، گوشت مرغ، تعمیر خودرو، موبایل، گوشت قرمز، کیف و کفش و لوازم یدکی خودرو عنوان کرد.

   مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان متذکر شد: سامانه 124 آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی در سراسر استان است.


پایان پیام/



ارسال دیدگاه