اعزام امدادگران از ۸ استان به گیلان و مازندران/ برف، مردم را در خانه‌ حبس کرد

اعزام امدادگران از ۸ استان به گیلان و مازندران/ برف، مردم را در خانه‌ حبس کرد

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma; font-size: 12px; text-align: justify;'>معاون عملیات سازمان امداد نجات هلال احمر گفت: به دلیل بارش سنگین برف در گیلان و مازندران ۳۵ تیم امدادگر از ۸ استان کشور عازم این استان&zwnj;ها شدند.</span></p>

به گزارش مازند اصناف : ناصر چرخساز در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، خاطرنشان کرد: با شدت گرفتن بارش برف و باران در استان‌های گیلان و مازندران و بسته شدن بسیاری از راه‌های مواصلاتی 35 تیم امدادگر برای توزیع کنسرو و مواد غذایی و همچنین امدادرسانی به افرادی که در راه مانده‌اند، عازم این دو استان شده‌اند.


وی افزود: تیم‌های پشتیبان از ظهر امروز از استان‌های تهران، البرز، خراسان رضوی و سمنان برای امدادرسانی به مردم استان مازندران و تیم‌های پشتیبان ویژه از استان‌های اردبیل، قزوین و همدان وارد گیلان شده‌اند.

به گفته چرخساز شدت بارش برف در شهر صومعه‌سرای گیلان و تنکابن مازندران تا حدی است که مردم امکان خارج شدن از خانه را ندارند و اکثر مغازه‌ها تعطیل است تا حدی که امکان تهیه مواد غذایی ضروری وجود ندارد.

وی ادامه داد: در همین راستا 6 هزار کنسرو و 11 هزار قرص نان توسط امدادگران بین روستاها و مناطق آسیب‌دیده این دو استان توزیع می‌شود.

ارسال دیدگاه