مهلت توزیع سبد کالا در ساری تا 13 اسفند 92 تمدید شد
هادي نژاد خبر داد :

مهلت توزیع سبد کالا در ساری تا 13 اسفند 92 تمدید شد

<p><span style='font-family: Tahoma;'>&nbsp;هادی نژاد از تمدید مهلت یک ماهه ی توزیع و تحویل سبد کالا تا 13 اسفند 92 خیر داد.</span></p>

 اختصاصی مازند اصناف / حسن قربان زاده - به گزارش خبرنگار ما  اسماعیل هادی نژاد رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری گفت: مهلت توزیع و تحویل سبد کالا تا 13 اسفند 92 تمدید شد.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ما  نسبت به چاره اندیشی در خصوص ازدحام جمعیت مشمولین در پشت در های فروشگاه های محل  توزیع پاسخ داد: ازدحام جمعیت به علت پیش بینی ما از تعداد متقاضیان نبوده بلکه بعلت عدم فعالیت مناسب شهرهای مجاور مرکز استان و هجوم مردم شهرهای مجاور به ساری بجهت دریافت سبد کالا صورت پذیرفت که این مساله سبب مشکلات فراوانی برای شهروندان ساروی چون صرف وقت فراوان , صف های طویل , مشکلا عبور و مرور و ترافیکی و ... گردیده است.

وی در ادامه افزود : ما در حال بررسی و اقدام جهت افزایش مراکز توزیع در شهرستان نیز هستیم که این اتفاق بزودی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

هادی نژاد در خاتمه نسبت به نگرانی غیر مشمولین این طرح گفت: ان شاء ا... در دوره دوم توزیع سبد کالا بررسی ها تکمیل و غالب افراد غیر مشمول در لیست مشمولین قرار خواهند گرفت.


ارسال دیدگاه