افتتاح کارخانه زغال‌شویی البرز مرکزی با هزینه 45 میلیارد تومانی
فرماندار سوادکوه خبر داد

افتتاح کارخانه زغال‌شویی البرز مرکزی با هزینه 45 میلیارد تومانی

<p><span style="font-size: larger;">فرماندار سوادکوه از افتتاح کارخانه زغال&zwnj;شویی البرز مرکزی در هفته آینده با هزینه 45 میلیارد تومانی و حضور وزیر خبر داد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف عبدالجواد توحیدی‌مقدم عصر امروز در مراسم افتتاح ساختمان اداری اداره ورزش و جوانان سوادکوه با اشاره به اینکه مشکلات شهرستان سوادکوه گسترده است و اجرای برنامه‌ها و تزریق بودجه‌های مختلف در آن به چشم نمی‌آید، گفت: 15 میلیارد تومان برای گاز‌رسانی در دو دهستان شهرستان سوادکوه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال مبلغ 11 میلیارد تومان برای بهره‌برداری از 23 طرح هزینه شد، افزود: حدود 20 میلیارد تومان برای آسفالت و روکش معابر انجام شد و یا در حال انجام است.

فرماندار سوادکوه از هزینه 45 میلیارد تومانی برای بهره‌برداری از کارخانه زغال‌شویی البرز مرکزی خبر داد و با بیان اینکه این کارخانه در هفته آینده با حضور وزیر یا معاون وی به بهره‌برداری می‌رسد، خاطر‌نشان کرد: محور سوادکوه در گدوک تا قائم‌شهر 90 کیلومتر طول دارد که 80 کیلومتر آن تعریض شد که 40 کیلومتر آن در دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری رسید.

توحیدی‌مقدم از معرفی 15 واحد تولیدی و صنعتی در سامانه بهین‌یاب برای ارائه تسهیلات خبر داد و اظهار کرد: 90 درصد اعتبار سالن تخصصی رزمی و ساختمان اداری اداره ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید انجام شد و نگاه ما به حوزه ورزش شهرستان سوادکوه، نگاه ویژه است.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه هر‌چه در حوزه فرهنگ، اشتغال، ورزش، جوانان و آموزشی هزینه کنیم شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی هستیم، افزود: سلامت روحی، روانی، جسمی و عقیدتی جوانان باعث می‌شود که هم سانتریفیوژ بچرخد و هم در مذاکرات 5 به اضافه یک شاهد مذاکره کشور‌های مختلف با ایران هستیم.

فرماندار سوادکوه با اشاره به مشکلات مربوط به عدم مناسب‌سازی ساختمان‌های اداری برای جانبازان، معلولان، افراد سالخورده و افرادی که مشکلات مربوط به تردد دارند، گفت: مناسب‌سازی اماکن به عنوان قانون باید در دستور کار قرار گیرد و مناسب‌سازی اماکن دولتی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

 

خبرگزاری فارس-مازندران


ارسال دیدگاه