برخورد با حقوق‌بگیران نجومی جدی شود/ نباید فساد اقتصادی را سیاسی کنیم
رئيس مجمع نمايندگان مازندران:

برخورد با حقوق‌بگیران نجومی جدی شود/ نباید فساد اقتصادی را سیاسی کنیم

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس مجمع نمایندگان مازندران با تأکید بر اینکه نباید مسائل و فساد اقتصادی را سیاسی کنیم، گفت: باید هر کسی که فساد اقتصادی دارد بر اساس قوانین کشور محاکمه شود.</span></p>

به گزارش مازند اصناف به نقل از فارس، قاسم احمدی‌لاشکی در نخستین سالگرد شهید مدافع امنیت، شهید میثم ملایی که در مسجد جامع کندلوس برگزار شد، با انتقاد از عدم حضور فرمانده پلیس راهور کشور برای سخنرانی در این مراسم، اظهار کرد: ملت ما از واژه جنگ بیزار است.

وی با بیان اینکه اگر امروز در یمن، افغانستان و... جان انسانی گرفته می‌شود، محکوم است، افزود: زمانی که انقلاب اسلامی به ثمر نشست، امام راحل فرمود که وزارت جنگ نداریم، واژه جنگ حذف و به‌جای آن وزارت دفاع جایگزین شود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز میثم‌ها و مصطفی‌ها برای امنیت به شهادت رسیدند، تصریح کرد: شاید معنی امنیت را به‌خوبی نتوانیم درک کنیم، چون در آرامش هستیم و امنیت خود را مرهون خون پاک شهدا بوده و معنای واقعی امنیت را باید با این شهدا بیشتر درک کنیم.

وی با بیان اینکه آیا شهید میثم نمی‌دانست که دختر کوچکی به نام ریحانه دارد و باید در عملیات مبارزه با سوداگران مرگ حضور یابد، خاطرنشان کرد:
تحمل داغ جوان آسان نیست و قطع بر یقین تاریخ از فرزندان شهدای مدافع امنیت و مدافع حرم بیشتر خواهد گفت.

احمدی‌لاشکی با بیان اینکه همه نیروهای مسلح در کنار هم برای دفاع از مرز‌ و بوم ما تلاش می‌کنند، یادآور شد: امروز اگر نیروی مستشاری در عراق و سوریه می‌روند برای این است که خط مقدم خود را آنجا انتخاب کردیم.

وی تصریح کرد: دولت اوباما 115 میلیارد دلار سلاح برای فروش به عربستان پیشنهاد می‌کند و این هزینه بیش از یک‌سال یک کشور است و جالب اینکه انگلستان نیز موافق و مدعی است که عربستان خارج از حقوق بین‌الملل رفتار نکرده است، در حالی که این سؤال مطرح است که آیا این همه کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع کم است.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران اضافه کرد: امروز دیگر داعش رو به اضمحلال است و ورودی‌های موصل را برای اینکه نیروهایش از ترس فرار نکنند، بسته است این نشان از قدرت نیروهای اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه نباید مسائل و فساد اقتصادی را سیاسی کنیم، بیان کرد: باید هر کسی که فساد اقتصادی دارد بر اساس قوانین همین کشور مورد محاکمه واقع شود.

احمدی‌لاشکی یادآور شد: وقتی مدیری که ماهانه 243 میلیون تومان می‌گیرد اما جوانی حتی ماهانه 243 هزار تومان هم ندارد، بنابراین باید با حقوق بگیران‌ نجومی برخورد جدی شود و همه باید تلاش کنیم تا شرمنده شهدا نشویم.

وی در پایان به پروژه‌های عمرانی در منطقه کندلوس اشاره کرد و گفت: آسفالت به دو راهی نزدیک زانوس رسیده و در صورت مساعد بودن شرایط جوی از اواسط هفته آینده، ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه