بابلسر یکی از شهرستان‌های موفق در صنایع دستی است/ فعالیت 13 هزار تعاونی در مازندران
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي مازندران:

بابلسر یکی از شهرستان‌های موفق در صنایع دستی است/ فعالیت 13 هزار تعاونی در مازندران

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">&nbsp;مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه در سطح استان مازندران 13 هزار و 800 تعاونی در حال فعالیت هستند، گفت: بابلسر یکی از شهرستان&zwnj;های موفق استان مازندران در بحث صنایع دستی است.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف  به نقل از مشهدسر، کامران اصغری در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه صنایع دستی بانوان در بابلسر، با اشاره به تسهیلات حوزه تعاون، اظهار کرد: دولت در سه سال اخیر 130 میلیارد تومان تسهیلات از بانک توسعه و تعاون و سایر بانک‌ها به حوزه تعاون تسهیلات پرداخت کرد.

وی با بیان اینکه هدف دولت از پرداخت تسهیلات توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ تعاون است، افزود: 61 میلیون دلار صادرات در بحث تعاون در این سه سال به کشورهای همسایه در بحث میوه و حبوبات انجام شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران همچنین با بیان اینکه 3 هزار و 900 مسکن مهر از سوی تعاونی تحویل متقاضیان شد، خاطرنشان کرد: در سه سال اخیر 900 تعاونی جدید تشکیل شد.

این مسئول در پایان با بیان اینکه در سطح استان مازندران 13 هزار و 800 تعاونی در حال فعالیت هستند، گفت: بابلسر یکی از شهرستان‌های موفق استان مازندران در بحث صنایع دستی است./


ارسال دیدگاه