۴۰۰ واحد صنعتی تعطیل‌شده مازندران امکان راه‌اندازی مجدد دارند
استاندار مازندران:

۴۰۰ واحد صنعتی تعطیل‌شده مازندران امکان راه‌اندازی مجدد دارند

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">&nbsp;استاندار مازندران گفت: ۴۰۰ واحد صنعتی تعطیل&zwnj;شده و متوقف مازندران امکان راه&zwnj;اندازی مجدد رادارند تا با راه&zwnj;اندازی و آغاز فعالیت، به رشد و شکوفایی برسند.</span></p>

به گزارش مازند اصناف ربیع فلاح جلودار، پنج‌شنبه شب در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرستان گلوگاه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: بابت راه‌اندازی واحدهای متوقف و تعطیل‌شده در استان مازندران، تلاش داریم تا پایان سال برای ۱۵ هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد شود.

وی ادامه داد: با برگزاری ستاد تسهیل و توجه به سرمایه در گردش و کمک به واحدهای تولیدی غیرفعال برای تولید بیشتر، تسهیلات مناسبی در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد تا کمک‌کار آنان برای اشتغال بیشتر و فعالیت دوباره و تولید بیشتر باشد..

استاندار مازندران با اعلام اینکه در سال جاری ۲۰۰ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات، به بانک‌ها معرفی‌شده‌اند، یادآور شد: واحدهای تولیدی بدهکار تا سقف یک میلیارد تومان، برای دریافت تسهیلات مشکلی ندارند و برای گرفتن تسهیلات جدید به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

فلاح بابیان اینکه دولت حامی و پشتیبان کارآفرینان است و از آنان حمایت می‌کند، ادامه داد: پنجره واحد سرمایه‌گذاری در جهت تسهیل و تقویت سرمایه‌گذاری در مازندران راه‌اندازی شده است تا اقدامات مختلف صنعت، کشاورزی و گردشگری از این طریق در کمترین زمان انجام شود و سال ۹۵ نقطه عطفی در شکوفایی اقتصادی و تقویت اشتغال در این استان باشد.

استاندار مازندران گفت: با اشاره به اینکه راه‌حل برون‌رفت از مشکل اشتغال و تولید، ایجاد و تقویت سرمایه‌گذاری است و در همین راستا درسال گذشته برای ۶۲ هزار نفر در مازندران شغل ایجادشده است.

وی گفت: تنها راه‌حل ایجاد اشتغال، استخدام در دستگاه‌های دولتی نیست بلکه باید کارآفرینی و اشتغال در واحدهای تولیدی و صنعتی و... تقویت شود تا مشکل بیکاری مازندران حل شود.

 

مهر مازندران


ارسال دیدگاه