دیدار سید هادی حسینی با قهرمان دو و میدانی بزرگسالان جهان در زیراب
اعلام آمادگي حيدري براي دويدن نطنز تا ژنو

دیدار سید هادی حسینی با قهرمان دو و میدانی بزرگسالان جهان در زیراب

<p><span style='font-size: 12px;'><span style='font-family: Tahoma;'><span lang='FA' dir='RTL' style='line-height: 115%;'>&nbsp;سید هادی حسینی<span lang='FA' dir='RTL' style='line-height: 115%;'> نماینده مردم سوادکوه در مجلس</span> با قهرمان دو بزرگسالان جهان در منزل وی در زیراب دیدار کرد.</span></span></span></p>

اختصاصی مازند اصناف / علیرضا ذاکری : به گزارش خبرنگار ما سید  هادی حسینی نماینده مردم قائمشهر,سوادکوه,جویبار و کیاکلا در مجلس شورای اسلامی با خردمند حیدری قهرمان بزرگسالان جهان که چندی پیش در امارات برگزار شد دیدار کرد.

گفتنی است در این دیدار که تعدادی از مدیران شهرستانی به همراه بخشدار زیراب و رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه حضور داشتند, دکتر سید هادی حسینی ظرفیتهای ورزش سوادکوه را بسیار عالی خواند و تاکید کرد: باید از ورزشکاران حمایت شود.

 

مخبر فراکسیون ورزش افزود :حیدری پرچم دار سوادکوه در مسابقات دو ومیدانی جهان می باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در این دیدار  ضمن تبریک به حیدی به او پیشنهاد کرد : شما به همراه حسین فاضلی دیگر دونده مازندرانی بعنوان سفیران صلح جمهوری اسلامی ایران از نطن ز تا ژنو را بدوید .

قهرمان پیشکسوتان دو ومیدانی جهان از پیشنهاد دکتر حسینی نماینده مجلس آمادگی خود را به همراه حسین فاضلی برای ایفای نقش خود بعنوان سفیر صلح ایران و طی مسافت نطنز تا ژنو اعلام کرد .

دبیر کمیسیون آیین نامه ی داخلی مجلس در پایان این دیدار تاکید کرد: پیگیر اجرای این کار با اتخاذ تدابیر لازم و ساز و کارها هستم تا قهرمانان دو میدانی مازندرانی  این مسافت را از نطنز تا ژنو بدوند .

شایان ذکر است خردمند حیدری  به تازگی  در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان که با حضور 25 هزار دونده از 110 کشور جهان در امارات برگزار شد ,  توانست مدال طلای این مسابقات را  از آن خود کند.

 


ارسال دیدگاه