به گزارش مازند اصناف حسین اصغرزاده گفت: طی چهار ماه ابتدایی سال جاری،2007 مورد گزارش مردمی از طریق ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران دریافت شد.
وی با بیان اینکه از این تعداد گزارش، یک هزار و 641 مورد به صورت تلفنی، 63 مورد به صورت حضوری و 303 مورد به صورت کتبی بوده است؛ افزود: در این مدت 91/9 درصد از گزارش های دریافتی مورد رسیدگی قرار گرفت که از این میزان، تعداد یک هزار مورد منجر به کشف تخلف شد.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: بیشترین آمار شکایات دریافتی را گران فروشی با یک هزار و 241 مورد، کم فروشی و تقلب با 356 مورد و عدم درج قیمت با 266 مورد به خود اختصاص داده اند.
اصغرزاده در پایان متذکر شد: بیشترین تخلفات در بخش کالا و خدمات مربوط به خواروبار، انواع نان، میوه و سبزی، غذاهای رستورانی و قهوه خانه ای، پوشاک، لوازم خانگی، حمل و نقل مسافر، گوشت مرغ، تعمیر خودرو و شیرینی بوده است.
روابط عمومی سازمان صمت مازندران
ارسال دیدگاه