پلمپ کارگاه تولید لنت ترمزهای تقلبی در نور
فرمانده انتظامي نور خبر داد

پلمپ کارگاه تولید لنت ترمزهای تقلبی در نور

<p><span style="font-size: larger;">فرمانده انتظامی نور از کشف کارگاه تولید لنت ترمزهای تقلبی و کشف دو هزار و ۸۰۰ لنت تاریخ مصرف گذشته خبر داد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف سرهنگ علی اوسط گرجی پور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر تولید لنت ترمزهای تقلبی در یک کارگاه روستایی، ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی متوجه شدند، فردی به نام"وحید- و" با اجاره دو باب انبار سوله و دپوی مقادیر زیادی لنت ترمز کامیون تاریخ مصرف گذشته، پس از انجام یکی سری اقدامات فنی، لنت‌های مورد نظر را به شکل لنت ترمز خودروهای سبک تغییر داده و در بازار به فروش می‌رساند.

سرهنگ گرجی گفت: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از این واحد صنفی موفق شدند، بیش از دو هزار و ۸۰۰ لنت ترمز تاریخ مصرف گذشته را کشف کنند و این واحد صنفی را پلمپ کردند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد این میزان کالا به صورت قاچاق از آن سوی مرزها وارد کشور شده است. فرمانده انتظامی شهرستان نور، گفت: قاچاق و تولید اجناس بی کیفیت جعلی ضربات مهلکی بر تولیدات داخلی کشور  وارد خواهد کرد و با روح اقتصاد مقاومتی در تضاد است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه