27 سالگرد رحلت امام خمینی(ره)

27 سالگرد رحلت امام خمینی(ره)

به گزارش مازند اصناف؛ جواد بخشی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان مازندران در ارتباط با برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) اظهار کرد: برگزاری مناسب سالگرد امام(ره) جنبه اعتقادی، ایمانی و عاطفی دارد، به گونه‌ای که سالگرد رحلت امام(ره) سالگرد تفکر الهی دینی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران افزود: در برنامه امسال گرامیداشت رحلت امام خمینی(ره) و نیمه‌خرداد ماه ترویج و ارتقای روحیه استکبارستیزی، ترویج روحیه استقلال طلبی‌سیاسی، توجه به مسائل فرهنگی و اقتصادی و تأکید بر وحدت، همدلی و هم‌زبانی مدنظر است.

وی با اشاره به اینکه حضور در مراسم بزرگداشت امام راحل افتخاری برای بسیجیان، عالمان، اقشار جامعه و پیروان ایشان است، تصریح کرد: با نگاه به تحولات منطقه مشخص می‎شود که بعد از انقلاب اسلامی، هیمنه پوشالی استکبار از بین رفت و منافع سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آنها در منطقه و جهان به دلیل عنایت حضرت ولی عصر(عج)، روشنگری امام راحل و هدایت رهبر معظم انقلاب دچار چالش جدی شد و ایران اسلامی نیز دارای امنیت مثال‌زدنی شده است.

بخشی در تشریح برنامه‌های ارتحال امام خمینی(ره) مازندران و اعزام کاروان‌ها به مراسم ارتحال گفت: اعزام کاروان‌ها به مراسم ارتحال امام(ره) از فردا شب انجام می‎شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه با برنامه‌ریزی انجام شده بیش از 23 هزار نفر از استان در غالب کاروان‌های مختلف به مرقد امام(ره) اعزام می‎شوند، یادآور شد: 13 هزار زائر مرد و 9 هزار زائر زن در غالب کاروان‌های مختلف اعزام می‎شوند و احتمال افزایش تعداد نفرات تا روز آخر از استان وجود دارد.

بخشی به اعزام اقشار مختلف دانشجویی، کارمندی، جامعه پزشکی، کارگری، ورزشکار، مداح و خبرنگار در مراسم ارتحال امام(ره) نیز اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی برای اعزام کاروان‌های دوچرخه‌سوار، کاروان‌های پیاده و موتورسوار در دستور کار قرار دارد.

وی در تشریح اعزام کاروان‌های پیاده با بیان اینکه 80 نفر از شهرستان آمل، 30 نفر از قائم‌شهر و 200 نفر از شهرستان بابل به مرقد امام(ره) اعزام می‎شوند از اعزام کاروان دوچرخه سوار استان مازندران از شهرهای ساری، بابل، قائم‌شهر، نکا، بابلسر، و تنکابن نیز خبر داد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران در ادامه به حضور اعزام شدن یکی از جانبازان دفاع مقدس در مراسم ارتحال امام(ره) با ویلچر اشاره کرد و یادآور شد: جانباز حسین محبتی از شهرستان جویبار هفته گذشته برای حضور در مراسم ارتحال امام(ره) اعزام شد و در مسیر مازندران تهران در حال تردد است.

بخشی به همکاری مسؤولان مازندران برای اعزام به مراسم ارتحال امام(ره) اشاره کرد و گفت: سه جلسه ستادی با مسؤولان استان برگزار و همکاری مناسبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی در پایان با تقدیر از حضور پرشور مردم استان مازندران در مراسم ارتحال امام(ره) گفت: برگزار‌کنندگان مراسم ستاد ارتحال امام(ره) مردم هستند و مدیران و مسئولان تلاش می‎کنند که حق مطلب را را به خوبی ادا کنند.

 

مرجع: فارس مازندران


ارسال دیدگاه