معرفی 293 متخلف به تعزیرات حکومتی در دیماه92
هادي نژاد خبر داد:

معرفی 293 متخلف به تعزیرات حکومتی در دیماه92

<p><span style='font-size: 12px;'><span style='font-family: Tahoma;'><span lang='AR-SA'>در دیماه سالجاری بیش از 930 مورد بازرسی از واحدهای اقتصادی شهرستان ساری و میاندرود انجام پذیرفت</span></span></span>.</p>

اختصاصی مازند اصناف / اویس فلاح : به گزارش خبرنگار ما  ، اسماعیل هادی نژاد  رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری در جلسه تنظیم بازار مرکز استان اظهار داشت:در آستانه توزیع سبد کالا در شهرستان ساری، تیم های ویژه بازرسی جهت نظارت بر روند جذب کالا توسط عاملین و همچنین توزیع آن اقدام می نمایند.

وی خاطر نشان کرد: در دیماه سالجاری بیش از 930 مورد بازرسی از واحدهای اقتصادی شهرستان ساری و میاندرود انجام پذیرفت که منجر به تشکیل 293 فقره پرونده تخلف گردید که اکثر اتهامات به ترتیب گرانفروشی،عدم درج قیمت،عدم صدور فاکتور و تقلب در کسب می باشد.

هادی نژاد ارزش ریالی کل پرونده های تخلف متشکله در دیماه سالجاری را 935 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: از پرونده های متشکله فوق 34 مورد مربوط به آرد و نان و 9 مورد مربوط به قاچاق کالا می باشد.

وی افزود در مدت یکماه تعداد 141 مورد گزارش به واحد ستاد خبری (تلفن124) واصل گردید که از این تعداد50 مورد متخلف شناخته شدند.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را با تلفن 124 اعلام تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.

 


ارسال دیدگاه