اجرایی شدن طرح سبد کالای دولت بعد ار نیمه ی بهمن ماه
هادي نژاد خبر داد:

اجرایی شدن طرح سبد کالای دولت بعد ار نیمه ی بهمن ماه

<p><span style='font-family: Tahoma;'>توزیع و اجرای&nbsp; طرح سبد کالای دولت کاملا رایگان است و هیچکس حق دریافت حتی یک ریال را هم ندارد.</span></p>

اختصاصی مازند اصناف / حسن قربان زاده - به گزارش خبرنگار ما  اسماعیل هادی نژاد رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری گفت: در آستانه ی توزیع سبد کالای دولت در استان برخی سودجویان به شیوه های گوناگون اقدام به فریب مردم و کلاهبرداری اینترنتی جهت ثبت نام در این طرح نموده اند که از مردم خواهشمندیم هوشیارانه برخورد نمایند.

وی در ادامه تصریح کرد: توزیع و اجرای این طرح کاملا رایگان است و هیچکس حق دریافت حتی یک ریال را هم ندارد.

هادی نژاد در ادامه افزود: مردم عجله ای برای دریافت این سبد نداشته باشند چرا که کارت توزیع به گونه ای طراحی شده است که مردم می توانند به تدریج و طی چند مرحله کالاها را دریافت نمایند.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری  در ادامه به سوال خبرنگار مازند اصناف در خصوص نحوه ی دریافت و بهره مندی روستاییان از این طرح پاسخ داد: روستاییان تا کنون با ارائه دفترچه اقدام به دریافت یارانه ها می نمودند اما برای استفاده از این طرح باید با مراجعه به بانک های عامل اقدام به دریافت کارت دریافت سبد کالا نمایند.

هادی نزاد در خاتمه اذعان داشت: این طرح که احتمالا از 15 بهمن ماه به مرحله ی اجرایی در خواهد آمد با در نظر گرفتن 34 مکان در حوزه ی شهری  , و در بخشداری ها و روستاها توسط تعاونی های روستایی آماده ی ارائه خدمات به مردم خواهند بود.


ارسال دیدگاه