ما از این یاوه گویی ها هیچ هراسی نداریم
در واکنش به تهديدات اخير وزير امور خارجه آمريکا / امام جمعه موقت مرکز مازندران:

ما از این یاوه گویی ها هیچ هراسی نداریم

<p><span style='font-family: Tahoma;'> </span><span style='font-family: Tahoma;'><span style='font-family: Tahoma;'>امام جمعه موقت مرکز مازندران:</span> ما شعاری برخاسته از اعتقاداتمان داریم و آن شعار هیهات من الذله است.</span></p>

 

اختصاصی مازند اصناف / حسن قربان زاده - حجت الاسلام والمسلمين محمد قاسمي امام جمعه موقت مرکز مازندران در واکنش به تهدیدات اخیر وزیر امور خارجه آمریکا به خبرنگار ما گفت : اکنون 34 سال است که در برابر تمام قدرت ها ایستاده ایم .بنیانگذار انقلاب  امام راحل نیز گفت: امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.رهبر معظم انقلاب نیز بارها و بارها بالاخص در سخنرانی های اخیر خود اشاره فرمودند : ما به امریکا هیچ اعتمادی نداریم.

وی در ادامه تصریح کرد: ما مستقلیم و سر پای خودمان ایستاده ایم , بنابراین از این یاوه گویی ها هیچ هراسی نداریم.

قاسمی در ادامه گفت:  نعمت ولایت بر سر این ملت است و ما نهضت و مکتبی  چون نهضت و مکتب عاشورا داریم . و ما شعاری برخاسته از اعتقاداتمان داریم و آن شعار هیهات من الذله است.

امام جمعه موقت مرکز استان در خاتمه گفت: امریکا و دست نشانده های غرب و شرقش 34 سال است که ما را تحریم کرده اند و همان زور که دیده ایم هیچ غلطی نمی توانند بکنند و یقینا رهبر ما , دولت ما و ملت ما هیچ گاه از این مواضع و یاوه گویی ها هیچ هراس و تردیدی به خود راه نمی دهند.



 


ارسال دیدگاه