دوشنبه؛ جمع‌بندی درباره ویژه‌خواری در جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی

دوشنبه؛ جمع‌بندی درباره ویژه‌خواری در جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی

<p><span style='font-family: Tahoma;'>عضو ناظر مجلس شورای اسلامی از جمع&zwnj;بندی درباره ویژه&zwnj;خواری در جلسه دوشنبه ستاد مذکور خبر داد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف , عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و عضو ناظر خانه ملت در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه دوشنبه ستاد مذکور، گفت: قرار است در این جلسه جمع‌بندی  درباره ویژه‌خواری‌ها انجام شود.

وی درباره نحوه پرداختن ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به ویژه‌خواری‌ها، گفت: هر وزارتخانه باید موارد اتفاق افتاده در دستگاه خود را به ستاد اعلام کند که در جلسه آتی موارد مطرح بررسی می‌شود.

عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی افزود: اگر دستگاهی مدعی است که ویژه‌خواری در این وزارتخانه رخ نداده، باید این موضوع را به صورت کتبی اعلام کند و سکوت در این زمینه قابل قبول نیست.

براساس این گزارش، حسن روحانی رئیس‌جمهور به اسحاق جهانگیری معاون اول خود، دستور داد تا طی یک ماه اقدامات لازم برای شناسایی و مجازات کسانی که با تبانی و سوء‌استفاده از امتیازات خاص، زمینه ویژه‌خواری و درآمدهای غیرموجه را فراهم کرده‌اند، در اولویت کار قرار گیرد.

اسحاق جهانگیری هم طی بخشنامه‌ای دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرد، ظرف یک هفته پس از ابلاغ بخشنامه، برای تهیه و ارسال گزارش تخلفات صورت گرفته در مورد شناسایی و مجازات ویژه‌خواران و صاحبان درآمدهای غیرموجه اقدام کنند.


ارسال دیدگاه