انجام 944 مورد بازرسی از واحدهای صنفی محمودآباد در ایام نوروز/تشکیل 35 پرونده تخلف
اختصاصي/رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت محمودآباد خبر داد

انجام 944 مورد بازرسی از واحدهای صنفی محمودآباد در ایام نوروز/تشکیل 35 پرونده تخلف

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت محمودآباد گفت: در ایام کشیک نوروزی که از 16 اسفند سال گذشته آغاز و تا 13 فروردین 95 نیز ادامه داشت؛ 944 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، اقامتی، پذیرایی و بین راهی انجام شد.<br /> </span></p>

عباسعلی زمانی بعدازظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: در ایام کشیک نوروزی که از 16 اسفند سال گذشته آغاز و تا 13 فروردین 95 نیز ادامه داشت؛ 944 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، اقامتی، پذیرایی و بین راهی انجام شد.

وی با بیان اینکه این بازرسی ها منجر به تشکیل 35 فقره پرونده تخلف شد؛ افزود: ارزش ریالی پرونده های متشکله 10 میلیون و 755 هزار ریال می باشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت محمودآباد در ادامه از انجام 5 گشت مشترک و 115 مورد بازرسی از خبازی های این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ماحصل این میزان بازرسی ها، شناسایی 5 پرونده تخلف به ارزش ریالی 12 میلیون ریال بوده است.

زمانی در ادامه به 52 مورد بازرسی و  6 مورد بازدید مشترک از هتل ها و مراکز اقامتی اشاره و اذعان کرد: این بازرسی ها نیز در نهایت منجر به 3 پرونده تخلف با عنوان گرانفروشی و به ارزش ریالی 6 میلیون و 490 هزار ریال شد.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت با همراهی مرکز بهداشت محمودآباد 4 گشت مشترک از واحدهای عرضه مواد غذایی و بهداشتی در این شهرستان انجام شد؛ خاطرنشان کرد: در طی ایام کشیک نوروزی، 45 مورد بازرسی از این واحدها نیز از سوی بازرسان این اداره انجام شد که ماحصل آن تشکیل 3 فقره پرونده تخلف با عنوان عدم درج قیمت بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت محمودآباد در پایان به تعداد 36 گزارش مردمی از طریق سامانه 124 ستاد خبری این ایام اشاره و عنوان کرد: در طی این ایام ضمن رسیدگی به تمامی 36 گزارش واصله مردمی، 22 فقره پرونده تخلف نیز تشکیل شد.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه