اقتصاد مقاومتی تنها بر دوش دولت نیست/ تعطیلی یک ماهه کارخانه نساجی
امام جمعه شهرستان قائم‌شهر:

اقتصاد مقاومتی تنها بر دوش دولت نیست/ تعطیلی یک ماهه کارخانه نساجی

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">امام جمعه شهرستان قائم&zwnj;شهر با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی تنها بر دوش دولت نیست، گفت: برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی همه ارگان&zwnj;های دولتی باید پای کار باشند<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: سخن باید به حق، حکیمانه و منطقی باشد زیرا که زبان است که به انسان آگاهی می‌بخشد.

وی با تأکید براینکه مقام معظم رهبری امسال را سال اقدام و عمل نامگذاری کرد، افزود: عمل انسان می‌تواند حلال تمام مشکلات باشد و نباید تنها به حرف‌زدن اکتفا کرد، باید در سایه مدیریت جهادی عوامل نفوذی دشمن را رصد کنیم.

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تنها بر دوش دولت نیست، تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی دولت باید پیش‌گام شود و با برنامه‌ریزی دقیق و مدون ملت را راهنمایی کند و برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی همه ارگان‌های دولتی، چه ملت و دولت باید پای کار باشند.

معلمی به تعطیلی یک‌ماهه نساجی اشاره کرد و افزود: متأسفانه نساجی برای پذیرفتن نیرو و شرایط جدید تا یک‌ماه در تعطیلی به‌سر می‌برد.

وی اضافه کرد: شعار دولت، تدبیر و امید است و مدیران باید با سعی و تلاش فراوان تدابیر و امید را فراوان کنند نه اینکه ناامیدی را القا کنند.

خطیب جمعه قائم شهر با تأکید براینکه امسال مخابرات استان با برخی از نیروهای شرکتی قراردادی را تمدید نکرد، یادآور شد: باید در اینجا تدبیر و راه‌حلی را ایجاد کرد، نه اینکه با واگذاری مخابرات به بخش خصوصی این مشکلات را بیشتر کرد.

وی با اشاره به روز طبیعت خاطرنشان کرد: روز طبیعت، آغاز فصل بهار و سنت قدیمی و دیرینه جامعه ما تلقی می‌شود و مردم با رفتن به دامان طبیعت و تماشای آثار قدرت الهی این روز را جشن می‌گیرند.

معلمی در پایان به روز جهانی کتاب، کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: کتاب زمینه آگاهی نو‌آموزان است، بنابراین هر چقدر کودکان را به خواندن و مطالعه فرا بخوانیم برای تامین آینده کشور بهتر است.

انتهای پیام/

فارس مازندران


ارسال دیدگاه