توسعه شهرک صنعتی مرزن‌آباد
فرماندار چالوس خبر داد

توسعه شهرک صنعتی مرزن‌آباد

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">فرماندار چالوس با تأکید بر عملیاتی کردن شعار سال مقام معظم رهبری گفت: توسعه شهرک صنعتی مرزن&zwnj;آباد مهم&zwnj;ترین و از اولویت&zwnj;های مسئولان در شهرستان چالوس است.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ محمد‌ناصر زندی در جلسه ستاد عملیاتی اقتصاد مقاومتی که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران برگزار شد، اشتغال را مهم‌ترین دغدغه در شهرستان چالوس عنوان کرد و افزود: برای رفع کمبودهای مربوط به حوزه اقتصاد و اشتغال توسعه شهرک صنعتی مرزن‌آباد در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد در این زمینه کمیته‌ای نیز تشکیل شود تا با رفع اشکالات، فاز نخست این شهرک فعال شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان چالوس با وجود کمبود اعتبارات با هماهنگی بین مجموعه مدیران شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفت، اظهار کرد: با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده است باید این شعار را در زندگی ساری و جاری کرد.

فرماندار چالوس با اشاره به اتفاقات خوشایندی که در کشور که در سال گذشته رخ داد، خاطر‌نشان کرد: در بحث هسته‌ای و برجام نیز اتفاقات مثبتی در حوزه سیاست خارجی صورت گرفت که این اتفاق زیرساختی برای سال 95 ایجاد شد تا با رویکرد جدید و تعامل با دنیا اقدامات زیربنایی در حوزه اقتصاد و اشتغال ایجاد شود.

زندی با بیان اینکه انتخاب شعار سال با توجه به فراهم شدن ساختار کنونی کشور از سوی مقام معظم رهبری کار شایسته‌ای بود، تصریح کرد: سال گذشته نیز پیش زمینه حل مشکلات هسته‌ای و تحریم‌های علیه کشور بود که با پیگیری جدی دولت به نتیجه رسید و امسال نیز باید به‌دنبال مشکل اصلی که همان اقتصاد و اشتغال است، بود.

وی با تأکید بر اینکه باید هر چه زودتر برای تحقق شعار سال دست‌ به‌کار شد، بیان کرد: باید از حوزه روستایی شروع و اقدامات لازم را پیگیری کرد تا به رفع موانع تولید سال اجرا و عمل تحقق یابد.

فرماندار چالوس با اشاره به اینکه شعار هر سال باید ادامه شعار سال گذشته شود،گفت: باید با شعار همدلی و همزبانی بین دولت و ملت و حمایت همه‌جانبه از ظرفیت‌های دولت و بخش خصوصی در حوزه شهری و روستایی به‌ بهترین صورت استفاده کرد.

این مسئول، اقتصاد و اشتغال را مهم‌ترین دغدغه کشور خواند و افزود: در این راستا باید کارهای زیربنایی انجام داد تا براساس تاکیدات رهبری مبنی بر تکیه به تولیدات داخلی و استفاده از تکنولوژی روز از بهترین تولید‌کنندگان بود.

زندی، فرهنگ‌سازی برای اتکا به استفاده از تولیدات داخلی را ضروری خواند و تصریح کرد: در این زمینه هم دولت باید ورود پیدا کند و هم مردم با حمایت از تولید داخلی وارد عمل شوند و تولید‌کننده‌ها نیز با تعامل با یکدیگر کارهای بزرگی را به‌ ثمر برسانند.

وی در پایان به کارهای عمرانی که در سال گذشته در شهرستان چالوس مورد توجه قرار گرفت اشاره کرد و گفت: بهره‌برداری از دو پروژه پل سردآبرود پس از هشت سال انتظار، افتتاح پل و تونل شهری چالوس با کاهش بار ترافیکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی بود که شادمانی و خرسندی مردم را به‌ دنبال داشت.

انتهای پیام/

مرجع: فارس مازندران


ارسال دیدگاه