انجام 420 مورد بازرسی از واحدهای صنفی رامسر/انجام 11 مورد گشت مشترک دستگاه های نظارتی
اختصاصي/رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت رامسر خبر داد

انجام 420 مورد بازرسی از واحدهای صنفی رامسر/انجام 11 مورد گشت مشترک دستگاه های نظارتی

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;"> رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رامسر گفت: از ابتدای آغاز طرح نظارت نوروزی تا کنون، 420 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز تفریحی و فروشگاهی رامسر انجام شده است که منجر به تشکیل 24 پرونده تخلف شده است</span>.</p>

حمیدرضا حسیبی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: در طرح کشیک نوروزی سال جاری، شکایات مردمی نسبت به سال گذشته با کاهش قابل ملاحظه ای روبرو بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای آغاز طرح نظارت نوروزی تا کنون، 420 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز تفریحی و فروشگاهی رامسر انجام شده است؛ تصریح کرد: در این مدت و طی بازرسی های انجام شده، 24 پرونده تخلف تشکیل شده است که ارزش ریالی این پرونده ها 11 میلیون و 310 هزار و 400 ریال برآورد شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رامسر با اعلام این مطلب که در طی این مدت 10 مورد گزارش مردمی از تخلفات صنفی گزارش شده است که تمامی گزارشات صحیح و با متخلفان برخورد قانونی انجام شد؛ اظهار کرد: در طرح کشیک نوروزی سال جاری، 24 پرونده تعزیری تشکیل شد که ارزش ریالی این پرونده ها مبلغ 25 میلیون و 692 هزار ریال در حق دولت بوده است.

حسیبی با بیان اینکه در این مدت 11 مورد گشت مشترک نظارتی با دستگاه های ذیربط نظیر نیروی انتظامی، تعزیرات، اتاق اصناف، بهداشت و ... برگزار شد؛ خاطرنشان کرد: در این بازرسی ها، چند مورد کشف کالای قاچاق که عمدتا شامل نوشیدنی های انر/زی زا در سوپر مارکت ها بوده است؛ منجر شد که برخورد لازم با متصدیان این واحدها نیز انجام شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رامسر در پایان متذکر شد: در سال جاری با نوسانات قیمتی کمتری در بازار ایام نوروزی مواجه بوده ایم و در صورت مشاهده تخلف، با سودجویان برخورد قانونی انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه