نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و گردشگری در سکوت آغاز به کار کرد
براي نخستين بار در غرب مازندران؛

نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و گردشگری در سکوت آغاز به کار کرد

<p><span style="font-size: larger;">افتتاحیه این نمایشگاه ملی بدون حضور حتی یک مسئول از ادارات شهرستان تنکابن، با یک ساعت تأخیر و در سکوتی تأمل&zwnj;برانگیز برگزار شد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ به نقل از تنکابن24، در راستای برپایی نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و سوغات در شهرستان تنکابن، در روز پیش از تحویل سال نو، میزبان جمعی از هنرمندان صنایع‌دستی و تولیدکنندگان محصولات بومی و محلی مناطق مختلف کشورمان بودیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان تنکابن و عباس‌آباد هم‌زمان با آغاز به کار نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار تنکابن 24، بخش خصوصی را مجری برگزاری این نمایشگاه معرفی و اظهار کرد: دو شرکت دنیز و شرکت هفت‌خوان به‌عنوان سرمایه‌گذار و مجری، مسئولیت برپایی این نمایشگاه را بر عهده داشتند که جا دارد از تلاش‌های مدیران این دو شرکت تشکر کنم. بی‌شک با حضور این اشخاص توانمند، آینده روشنی در انتظار گردشگری شهرستان تنکابن خواهد بود.

نادر سحرخیز افزود: نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و سوغات با حضور جمعی از هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع‌دستی اصیل و محصولات غذایی بومی و محلی از نقاط مختلف کشورمان و برای نخستین بار در غرب مازندران و به میزبانی شهرستان تنکابن در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: هنرمندان، سازندگان و تولیدکنندگان از اقصی نقاط کشور عزیزمان باهدف ارائه صنایع‌دستی اصیل، عرضه محصولات غذایی و معرفی تولیدات اقوام مختلف ایرانی، فعالیت خود را در غالب 62 غرقه آغاز کردند.

این مسئول در پایان گفت: این نمایشگاه با مساعدت و همکاری مدیریت مجموعه تجاری، تفریحی هایپر سنتر خزر از 29 اسفند آغاز به کار کرده و تا پایان تعطیلات نوروز پذیرای همشهریان، میهمانان و مسافران نوروزی خواهد بود.

گفتنی است در اطلاع‌رسانی‌ها آمده بود، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ملی با حضور فرماندار ویژه شهرستان تنکابن، شهردار و جمعی از مسئولین این شهرستان در ساعت 17 عصر روز 29 اسفند در محل مجموعه تجاری-تفریحی هایپر سنتر برگزار خواهد شد اما افتتاحیه این نمایشگاه ملی بدون حضور حتی یک مسئول از ادارات شهرستان تنکابن، با یک ساعت تأخیر و در سکوتی تأمل‌برانگیز برگزار شد./

 


ارسال دیدگاه