انجام گشت های نوروزی تعزیرات حکومتی در میادین میوه و تره بار قائمشهر
اختصاصي/ رئيس اداره تعزيرات حکومتي قائمشهر خبر داد

انجام گشت های نوروزی تعزیرات حکومتی در میادین میوه و تره بار قائمشهر

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس اداره تعزیرات حکومتی قائمشهر</span> گفت: <span style="font-size: larger;">در راستای انجام گشت های مشترک نظارتی و برخورد با متخلفان در ایام نوروزی، از میدان میوه و تره بار قائمشهر بازدید بعمل آمد.</span></p>

انوشیروان محمودیان لحظاتی قبل در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: در راستای انجام گشت های مشترک نظارتی و برخورد با متخلفان در ایامم نوروزی، از میدان میوه و تره بار قائمشهر بازدید بعمل آمد.

وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی در خصوص عرضه میوه قاچاق، تخلف از سوی تعزیرات حکومتی پیگیری و برخوردهای قانونی نیز انجام خواهد شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی قائمشهر ضمن اشاره به ادامه روند این بازرسی ها تا پایان تعطیلات نوروزی؛ خاطرنشان کرد: تنها چهار میوه گرمسیری شامل: انبه، نارگیل، آناناس و موز دارای مجوز قانونی ورود و عرضه به کشور را دارند و اگر در بررسی های اولیه، مشخص شود که این میوه ها از مبادی غیرقانونی و قاچاق وارد کشور شده اند؛ با متخلفان به صورت قاطعانه برخورد خواهد شد.

محمودیان در پایان از شهروندان و مسافران نوروزی قائمشهر تقاضا کرد در صورت مشاهده گرانفروشی، کم فروشی و عدم رعایت قوانین در فروش فوق العاده، مراتب را با اداره تعزیرات حکومتی قائمشهر در میان بگذارند تا اقدامات لازم، انجام گیرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه