انرژی هسته ای نتیجه ایستادگی دانشمندان شهید / سوء استفاده عده ای از تغییرات سیاسی کشور
فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت:

انرژی هسته ای نتیجه ایستادگی دانشمندان شهید / سوء استفاده عده ای از تغییرات سیاسی کشور

<p><span style='font-family: Tahoma;'>فرمانده سپاه کربلا مازندران انرژی هسته ای را نتیجه ایستادگی ملت و دانشمندان هسته ای دانست.<br /> </span></p>

 به گزارش مازند اصناف و به نقل از جویباران،سردار محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه کربلا مازندران عصر امروز در یادواره شهدا 37 شهید کلاگر محله جویبار بزرگترین عامل ماندگاری  شهدا را در رضایت خدا دانست و اظهار داشت: هر کاری که برای خدا انجام شود ماندگار خواهد شد.

وی افزود: همانطوری که امام حسین(ع) برای خدا همه چیز خود را از دست داد و ماندگار شد شهدا نیز راه امام حسین (ع) را ادامه دادند و بعد از شهادت ماندگار شدند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران بیا بیان اینکه اگر رضایت خداوند در یک جامعه ایجاد شود برکات آن جامعه زیاد خواهد شد ،افزود: دلیل ماندگاری انقلاب اسلامی ایران بعد از 35 سال  زیر بیشترین فشارهای دشمن همین رضایت و توجه خداوند بوده است.

وی به عوامل سرافرازی این نظام اشاره کرد و ادامه داد: ایمان به خدا و قدم برداشتن در راه خدا از عوامل مهم سر افرازی نظام جمهوری اسلامی بعد از 35 سال می باشد.

سردار شاهچراغی به پشتیبانی مردم در پشت جبهه اشاره و اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس فقط رزمندگان در راه خدا کار نمی کردند بلکه مردم در شهرها و خانواده های آنان نیز همراه با رزمندگان برای خدا گام های بلندی برداشتند  برای مثال در استان مازندران حدود هزاران کامیون و وانت از کمک های مردمی به جبهه های نبرد فرستاده می شد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس اضافه کرد:  در جنگ شاهد بودیم که سربازان آموزش دیده و تا بن دندان مسلح عراقی توان ایستادگی در برابر یک بسیجی معمولی را نداشتند چرا که این بسیجی ایمان به خدا داشت و این ایمان به خدا باعث ایستادگی و مقاومت شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در بخش دیگری از سخنان خود انرژی هسته ای را نیز نتیجه ایمان به خدا و ایستادگی ملت و دانشمندان هسته ای دانست و تصریح کرد: جوانان دانشمند ما برای رسیدن به این عزت با زبان روزه و  وضو وارد این عرصه علمی می شدند.

وی گفت: در هر میدانی که ایمان به خدا جاری شود و ایستادگی باشد خروجی آن عزت، بزرگی و سرافرازی است.

فرمانده سپاه کربلا توجه به مسائل روز را مهم خواند و خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد که راهی پیدا شود تا کشور و عزت ایران حفظ گردد باید راه همین شهدا ادامه پیدا کند.

وی  تلاش، همدلی و وحدت را نیز عوامل مؤثر حفظ کردن عزت یک کشور دانست.

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران به تغییرات سیاسی کشور اشاره و اذعان کرد: تغییرات سیاسی کشور باعث این نشود عده ای درصد این باشند تا منافعی را برای خود به دست آورند.

شاهچراغی نقشه راه جامعه را راه شهدا بیان کرد و گفت: شهدا نشان دهندگان راه به مردم و مسئولین هستند که این راه، راه ولایت و پیروی از امام و رهبری است.

وی با تاکید بر اینکه هرکه در راه ولایت قدم بردارد در جامعه ماندگار خواهد شد،گفت:عزت امروز کشور مرهوت ولایت فقیه است.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس در پایان با اشاره به اینکه یادواره های شهدا باید در جامعه بیشتر برگزار شود تأکید کرد: یادواره های شهدا یک عرصه تجدید بیعت با شهیدان است.


ارسال دیدگاه